Το άθλημα της ρίψης δίσκου είναι από τα πιο δύσκολα του Sports Champions: ο παίκτης καλείται να φτάσει με το μικρότερο αριθμό προσπαθειών στον τελικό του στόχο, δίνοντας πάντα βάση στο πως θα αποφύγει με τις βολές του τα διάφορα αντικείμενα του περιβάλλοντος καθώς και συνυπολογίζοντας το πόσο μπορούν να τον επηρεάσουν οι καιρικές συνθήκες (όπως η κατεύθυνση του αέρα). Άκρως πειστικός κρίνεται κι ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα ανάπτυξης προσέγγισε τους αγώνες πινγκ πονγκ: η παραμικρή αλλαγή στη γωνία που κρατά ο χρήστης το χειριστήριο μεταφέρεται με ακρίβεια... χιλιοστού στην κλίση της ρακέτας που κρατά ο εικονικός χαρακτήρας, ενώ εξίσου ρεαλιστικά αποδίδεται και η δύναμη κάθε χτυπήματος.
Περίεργος φαίνεται να είναι, την πρώτη φορά που θα έλθει σε επαφή κανείς με αυτόν, ο μηχανισμός του Move που αποδίδει τους αγώνες... βόλεϊ: ο παίκτης φυσικά δεν... πηδάει προς το ταβάνι ή πέφτει στο πάτωμα μπροστά στην τηλεόραση, αλλά πραγματοποιεί κινήσεις με ένα ή δύο χειριστήρια PlayStation Move οι οποίες μεταφράζονται σε νοητά αντίστοιχες κινήσεις των 3D αθλητών. Παράξενο, αλλά... δουλεύει! Κοντινότερη όλων στην πραγματικότητα είναι η αντιστοίχηση των χειριστηρίων του Move όπως γίνεται στις μονομαχίες με ασπίδα και ξίφος: το χέρι κάθε χαρακτήρα μπορεί να κινείται ξεχωριστά, με τα δύο τμήματα του νέου τρόπου χειρισμού να καθορίζουν το πως θα στηθεί η ασπίδα και το πως θα κινηθεί το σπαθί κατά του αντιπάλου.
Από τα παραπάνω εύκολα καταλαβαίνει κανείς για ποιούς λόγους η Sony θεωρεί το PlayStation Move ένα από εκείνα τα πράγματα που θα εμπλουτίσουν σημαντικά τη συνολική ψυχαγωγική εμπειρία που μπορεί να προσφέρει ένα PS3. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, πως σε εκείνα που πλέον θεωρούμε δεδομένα θα γίνουν συμβιβασμοί: το PlayStation3 βασίζεται πολύ στις οπτικοακουστικές του δυνατότητες κι αυτό δεν αλλάζει με την έλευση του Move. Τα υψηλής ευκρίνειας γραφικά, όντας απείρως λεπτομερέστερα από αυτά αντίστοιχων games του Wii, δίνουν εκ των πραγμάτων άλλη διάσταση στην όλη επαφή με το Move. Το περιβάλλον και οι χαρακτήρες είναι πειστικότερα, ενώ ο ρυθμός ανανέωσης των καρέ στην οθόνη είναι σταθερά υψηλός και χαρίζει στο Sports Champions την ομαλότητα που αρμόζει σε τίτλο γοργής δράσης. Τα ηχητικά εφέ μπορεί να μην είναι τα πιο πλούσια που έχουμε συναντήσει και η μουσική να μην προσφέρει κάτι παραπάνω από μία ηχητική επένδυση στα αθλήματα, ωστόσο συμμετέχουν όσο χρειάζεται για να ολοκληρώσουν τον τίτλο τεχνικά.
Μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης με το Sports Champions - και παρατηρώντας τόσο ανθρώπους των οποίων τα χόμπι περιλαμβάνουν τα video games εδώ και χρόνια, όσο και από ανθρώπους που μόνο περιστασιακά έρχονται σ' επαφή με αυτά - μπορούμε να προσυπογράψουμε το εξής απλό: ο τίτλος πετυχαίνει και τους δύο στόχους του. Οι πρώτοι διασκεδάζουν με το χειρισμό του Move στον τίτλο επειδή είναι κάτι αλλιώτικο σε σχέση με αυτό που έχουν συνηθίσει - θα επιστρέψουν στο joypad για τ' αγαπημένα τους games, αλλά για την ώρα αυτό είναι μάλλον φυσικό. Οι δεύτεροι διασκεδάζουν επειδή είναι σε θέση να κάνουν πράγματα στην οθόνη, για τα οποία δεν έχουν την εμπειρία ή την όρεξη να... εμπλακούν με μοχλούς και πλήκτρα στο χειριστήριο. Ολοφάνερα οι δυνατότητες του PlayStation Move που δεν εξαντλούνται σε αυτά που προσφέρει το Sports Champions - αν μη τί άλλο, ο τίτλος αποδεικνύει πόσο εκτενείς είναι αυτές οι δυνατότητες. Μέχρι να έλθει, ωστόσο, το δεύτερο κύμα τίτλων του Move που θέλουμε να μας καταπλήξει, ποιός είναι ο τίτλος εκείνος που απλώς... δεν γίνεται να μην έχουν στην κατοχή τους οι φίλοι και οι φίλες που θα παίξουν με το νέο σύστημα χειρισμού της Sony; Ε, μαντέψτε!
Βαθμολογία: 10 αστεράκια