Έχοντας πια "μπει στην τελική ευθεία" για την κυκλοφορία του πιο σημαντικού της τίτλου για φέτος, του Street Fighter V, η Capcom έδωσε στη δημοσιότητα ένα video με το οποίο παρουσιάζει όλες τις επιλογές παιχνιδιού που θα προσφέρονται στους παίκτες από τις 16/2 (και αργότερα). Αυτές δεν επιδιώκουν μεν να... ανατρέψουν τα δεδομένα ακριβώς στην κατηγορία των fighting games, όμως δεν παύουν να περιλαμβάνουν τρόπους ενασχόλησης που κανένα άλλο Street Fighter στο παρελθόν δεν είχε συγκεντρώσει - ενώ η Capcom δεν παραλείπει να υπογραμμίσει σε κάθε ευκαιρία πως μελλοντικές επιλογές παιχνιδιού και άλλο υλικό θα προσφερθεί δωρεάν στους κατόχους του SFV αργότερα, όπως το Cinematic Story Expansion για το οποίο έχουμε ήδη κάνει λόγο πρόσφατα.
Σε κάθε περίπτωση, οι πρώτες επιλογές παιχνιδιού που θα περιλαμβάνονται στην εμπορική έκδοση του Street Fighter V είναι αυτές: η Tutorial είναι η απλοϊκή "εκπαιδευτική" που έχουμε συναντήσει ήδη στις online δοκιμές του τίτλου και σκοπό έχει να "φέρει σε επαφή" τους απολύτως αρχάριους με τις βασικές κινήσεις των χαρακτήρων. Οποιοσδήποτε έχει παίξει έστω και ελάχιστες ώρες με οποιοδήποτε παρελθόν Street Fighter θα μεταβεί απευθείας στην επιλογή Training, η οποία προσφέρει πλειάδα ρυθμίσεων για αποτελεσματικότερη "προπόνηση" σε κάθε επίπεδο εμπειρίας και ικανότητας. Η επιλογή παιχνιδιού Story προσφέρει την πασίγνωστη πια σειρά των επτά συγκρούσεων ενός χαρακτήρα ώστε να φτάσει στον "τελικό όγδοο" (που δεν γνωρίζουμε ακόμη...), συνδεδεμένων με ένα εχμ, λεπτό σεναριακό νήμα. Αυτό αρχικά θα αποδοθεί με στατικές εικόνες, όταν γίνει διαθέσιμο και το Cinematic Story Expansion με "σκηνοθετημένες" σεκάνς.
Από και πέρα τα πράγματα αποκτούν περισσότερο ενδιαφέρον για όσους θα ζητήσουν από το Street Fighter V περισσότερη αντοχή στο χρόνο. Η επιλογή παιχνιδιού Survival αναθέτει στον παίκτη (όπως και σε άλλα fighting games) την "αποστολή" να εξουδετερώσει διαδοχικά όσο το δυνατόν περισσότερους αντιπάλους πριν υποκύψει σε κάποιον από αυτούς, όμως προσθέτει και μία ενδιαφέρουσα παράμετρο: αν σε κάθε σύγκρουση καταφέρει να επιβληθεί τηρώντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις π.χ. χρόνου, κινήσεων, ενέργειας κλπ., ανταμοίβεται με περισσότερους βαθμούς. Σημειώνουμε πως στην τελική Δικτυακή "πρόβα" της Capcom που διενεργήθηκε το Σαββατοκύριακο - οι εκτενείς εντυπώσεις μας φιλοξενούνται σε ξεχωριστό άρθρο - υπήρχε και μία ακόμη επιλογή στην κεντρική οθόνη του τίτλου, η λεγόμενη Challenges. Αυτή αφορά σε ειδικές προκλήσεις που η Capcom θα θέτει στους παίκτες του Street Fighter V καθημερινά και όχι σε ένα προκαθορισμένο σετ τέτοιων "τεστ" εξ αρχής. Μέσα από τα Challenges και τη γενικότερη ενασχόληση με τον τίτλο οι παίκτες θα είναι σε θέση να συγκεντρώσουν ποσά του εικονικού "χρήματος" με το οποίο θα μπορούν να "αγοράζουν" εμφανίσεις, αξεσουάρ κλπ. από το ηλεκτρονικό κατάστημα του SFV.
Όσον αφορά στο ανταγωνιστικό παιχνίδι, άλλωστε, υπάρχει φυσικά η επιλογή VS Battle για συγκρούσεις ανάμεσα σε δύο παίκτες στο ίδιο PS4 ή PC, όπως και η επιλογή Network Battle. Αυτή προσφέρει τις υπο-επιλογές Ranked Match (που συνεχώς προσθέτει ή αφαιρεί βαθμούς από το προφίλ που προοδευτικά "χτίζει" ο παίκτης στο SFV συμμετέχοντας σε online συγκρούσεις) και Casual Match (που δεν έχει επίδραση στο προφίλ αυτό). Υπενθυμίζουμε πως στο Street Fighter V είναι εφικτή η συμμετοχή για πρώτη φορά κατόχων PS4 και κατόχων PC στο ίδιο σύνολο επίδοξων online αντιπάλων - αν και η Capcom έχει συμπεριλάβει ειδική επιλογή που επιτρέπει στον παίκτη να περιορίσει το κοινό αυτό στους χρήστες του ενός ή του άλλου συστήματος, αν αυτό επιθυμεί. Το Street Fighter V κυκλοφορεί και στη χώρα μας στις 16 Φεβρουαρίου, σε υλική και ηλεκτρονική μορφή, αποκλειστικά για PlayStation4 και προσωπικούς υπολογιστές. Μετράμε, πλέον, τις μέρες!