Την Πέμπτη, 22/9 η Capcom έχει προγραμματίσει την διάθεση - μέσω PlayStation Network και Steam - της κατά πάσα πιθανότητα τελευταίας μεγάλης ενημέρωσης για το Street Fighter V, τον πολυσυζητημένο όσο και πολύπαθο τίτλο της που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο. Η ενημέρωση αυτή θα προσθέσει και επίσημα στους επιλέξιμους χαρακτήρες του SFV τον Urien, τον... Illuminati που εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε δύο εκδόσεις του Street Fighter III, συμπληρώνοντας την σειρά των 6 πρόσθετων μαχητών που η Capcom είχε σχεδιάσει να προσφέρει μέσα στο 2016. Αν και μία δεύτερη τέτοια εξάδα είναι πρακτικά βέβαιο πως θα ανακοινωθεί και θα εμφανιστεί κάποια στιγμή, δεν θα είναι μέσα στο τρέχον έτος.
Σημαντικότερες από την παρουσία του Urien, προφανώς, είναι οι προσθήκες που κάνει η Capcom στις επιλογές παιχνιδιού: η "VS CPU", για παράδειγμα, η οποία βρίσκεται στα περισσότερα fighting games της τελευταίας δεκαετίας το λιγότερο, θα γίνει επιτέλους διαθέσιμη ώστε οι παίκτες να "προπονούνται" σε ρυθμίσιμο επίπεδο δυσκολίας με διαφορετικούς αντιπάλους, ενώ η "Daily Targets" θα θέτει καθημερινά (και μόνο για 24 ώρες) συγκεκριμένες δοκιμασίες στους παίκτες, με ανταμοιβή εικονικά χρήματα (Fight Money) με τα οποία μπορούν στην συνέχεια να αγοράσουν extra περιεχόμενο στο SFV. Κατά κάποιον τρόπο εκπληκτικό η επιλογή παιχνιδιού που ζητά ο περισσότερος κόσμος, η απλή αλλά αυτονόητη "Arcade", δεν θα προστεθεί ούτε από αυτήν την αναβάθμιση. Αντιθέτως θα προστεθούν πάρα πολλές εμφανίσεις για τους μαχητές (οι πιο πολλές εμπορικές... αλοίμονo), πολλές ρουτίνες animation που συμβαίνουν σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα μάχης με συγκεκριμένες κινήσεις (environmental stage KO), ενώ θα εφαρμοστούν και αρκετές διορθώσεις σε μικροπροβλήματα και ατέλειες που οι παίκτες του τίτλου ανακάλυψαν μέσα στο καλοκαίρι.
Το Street Fighter V με... αυτά και μ' εκείνα έχει μεν αποκτήσει πλέον την μορφή που θα έπρεπε να έχει από την αρχή, δεν χωρά όμως αμφιβολία στο γεγονός ότι απέτυχε στον αντικειμενικό του στόχο: να φέρει "νέο αίμα" στην κατηγορία των fighting games και να επεκτείνει το κοινό του πέρα από αυτό των ήδη πιστών του φίλων. Απέτυχε όχι μόνο επειδή έγινε διαθέσιμο τον Φεβρουάριο ημιτελές και ταλανίστηκε από πάμπολλα προβλήματα Δικτυακής σύνδεσης, αλλά και επειδή η Capcom με τις... εισπρακτικές τακτικές της όσον αφορά στο extra περιεχόμενο του SFV - και παρά τις πρότερες υποσχέσεις της - επέλεξε να λάβει στην ουσία καιροσκοπική θέση απέναντι στην κοινότητα των gamers, κυρίως των κατόχων PS4. Παραμένει αβέβαιο το αν και κατά πόσο αυτή η εικόνα είναι εφικτό ν' ανατραπεί από την Capcom στο μέλλον απλώς προσθέτοντας περισσότερους χαρακτήρες, όμως θεωρούμε πως το κοινό των Street Fighter (και όχι μόνο) αξίζει τουλάχιστον να διακρίνει προσπάθεια εκ μέρους της. Ίδωμεν, λοιπόν.