Είναι σπάνιο (έως εξαιρετικά σπάνιο!) στην αγορά της τεχνολογίας ή της ηλεκτρονικής διασκέδασης να παρακολουθεί κανείς εταιρείες που θεωρητικά διεκδικούν από τους καταναλωτές τα ίδια πράγματα - χρήματα για υπηρεσίες, χρήματα για περιεχόμενο, διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο - να "συμμαχούν" σε οποιοδήποτε επίπεδο. Αυτό ακριβώς, ωστόσο, δείχνει να κάνει η Micrososft και η Nintendo αυτές τις ημέρες, καθώς η δεύτερη διαφημίζει την νεότερη έκδοση του δημοφιλέστατου Minecraft. Και επιλέγει να το κάνει επιδεικνύοντας συνεργατικό παιχνίδι αποκλειστικά ανάμεσα σε παίκτες Xbox One και Switch, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως μόνο ανάμεσά τους αυτό είναι εφικτό.
Στα μάτια του ευρύτερου κοινού, το οποίο πιθανώς δεν γνωρίζει ότι το Minecraft ανήκει στην μικρή μέχρι στιγμής ομάδα games που επιτρέπουν το συνεργατικό η ανταγωνιστικό παιχνίδι ανάμεσα σε κατόχους διαφορετικών συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης, το λεγόμενο cross play, η διαφήμιση είναι κατά βάση μόνο αυτό: μία επίδειξη του πώς μπορεί να δείχνει ένα σενάριο τέτοιο στο Minecraft. Στα μάτια όσων παρακολουθούν τί συμβαίνει στην αγορά του gaming τους τελευταίους 18 μήνες, ωστόσο, η διαφήμιση αυτή είναι ολοφάνερο "καρφί" προς την κατεύθυνση της Sony, καθώς ο ιαπωνικός κολοσσός συνεχίζει να τηρεί από πέρυσι στάση αρνητική απέναντι στο ενδεχόμενο συμμετοχής και των κατόχων PS4 στα games αυτά.
To όλο θέμα δεν είναι απλό - και χρίζει ανάλυσης που φυσικά θα κάνουμε - όμως είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η Microsoft και η Nintendo, οι οποίες δεν είχαν συνεργαστεί σε τίποτε απολύτως μέχρι σήμερα, το κάνουν ειδικά αυτές τις ημέρες με αφορμή το Minecraft και αιτία αληθινή την αρνητική δημοσιότητα που έχει εισπράξει η Sony από τα μέσα ενημέρωσης. Η θέση και των δύο απέναντι στον ιαπωνικό κολοσσό είναι διαφορετική στην αγορά, και ο ανταγωνισμός τους με αυτόν άλλου τύπου για την μία και την άλλη εταιρεία, όμως αμφότεροι θεώρησαν πως έχει νόημα να κινηθούν με αυτόν τον τρόπο επικοινωνιακά.
Θα έχει κάποιο ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε το επόμενο διάστημα αν αυτή η διαφήμιση, σε συνδυασμό με την σχετική αρνητική δημοσιότητα για το θέμα του cross play, θα παίξει κάποιο ρόλο σε ενδεχόμενη αλλαγή στάσης εκ μέρους της Sony ή αν ο ιαπωνικός κολοσσός δεν θα πτοηθεί και θα κρατήσει την στάση που έχει επιλέξει εδώ και πολλούς μήνες. Σε κάθε περίπτωση, Xbox One και Switch στο ίδιο διαφημιστικό: να κάτι που... δεν βλέπει κανείς κάθε μέρα στο YouTube - παραθέτουμε το σχετικό video, λοιπόν!