banner

The Ghost of Tsushima: κυκλοφορία τον Ιούνιο

Διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις, ξεκινούν οι σχετικές προπαραγγελίες

Μπορεί το PlayStation5 να έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία στο τέλος της χρονιάς και κατανοητά η Sony να εστιάζει "στο παρασκήνιο" την προσοχή της εκεί, όμως οι κάτοχοι του PlayStation4 όλα δείχνουν πως χάρις στον πρότερο σχεδιασμό της θα απολαύσουν ένα από τα πλέον συναρπαστικά πρώτα εξάμηνα έτους στην ιστορία του gaming. Το εξαιρετικό Dreams της Media Molecule κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες, σε λίγες ημέρες ακόμη κυκλοφορεί το Nioh 2 της Team Ninja, τον Μάιο έρχεται το πολυαναμενόμενο The Last of Us II της Naughty Dog και αμέσως μετά, τον Ιούνιο, διαθέσιμο θα γίνει το πολλά υποσχόμενο, έστω κι εν μέρει... μυστηριώδες ακόμη, The Ghost of Tsushima της Sucker Punch. Περισσότερο εντυπωσιακά δεν έχει μπει στην τελευταία φάση της διαδρομής του (αν και αυτή η τελευταία φάση θα διαρκέσει για... χρόνια βέβαια) όχι μόνο κανένα άλλο PlayStation, αλλά... κανένα άλλο σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας ως τώρα!

Πράγματι: η Sony ανακοίνωσε πως το Τhe Ghost of Tsushima θα γίνει εμπορικά διαθέσιμο αποκλειστικά για PS4/PS4 Pro στις 26 Ιουνίου, πιθανώς η σημαντικότερη νέα κυκλοφορία για εκείνον τον μήνα στην αγορά του gaming συνολικά. Όπως πάντοτε θα προσφερθούν πολλαπλές διαφορετικές εκδόσεις του τίτλου: η απλή (σε υλική και αμιγώς ψηφιακή εκδοχή από το PlayStation Store), η έκδοση Digital Deluxe (απευθείας από το PlayStation Store με ορισμένα bonus αντικείμενα για τον τίτλο και πρόσθετο συνοδευτικό υλικό), η υλική Special Edition (σε ειδική συσκευασία και επίσης συνοδευόμενη από bonus υλικό) και βέβαια η άκρως εντυπωσιακή Collector's Edition που θα περιέχει όλα τα παραπάνω συν την μεταλλική μάσκα του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα σε φυσικό μέγεθος (!), εκτυπωμένο art book και άλλα αντικείμενα. Οι προπαραγγελίες για όλες τις εκδόσεις ξεκινούν από σήμερα και θα κάθε μία από αυτές θα λάβει επίσης bonus υλικό.



To story trailer που παραθέτουμε δίνει μια ιδέα της τεχνικής αρτιότητας του The Ghost of Tsushima και της απίθανης δουλειάς που έχει κάνει - για μία ακόμη φορά - η Sucker Punch στον τομέα της παρουσίασης, της ατμόσφαιρας και της "σκηνοθεσίας" της όλης παραγωγής, παραμένουν ωστόσο ουκ ολίγα τα στοιχεία που δεν γνωρίζουμε όσον αφορά στο gameplay αυτό καθ' αυτό του τίτλου. Υποθέτουμε πως όσο πλησιάζουμε στην 26η Ιουνίου η Sony θα δημοσιοποιεί περισσότερα πράγματα για το στυλ παιχνιδιού του σε σχέση με άλλα games που εναποθέτουν ένα... εικονικό σπαθί στο χέρι του παίκτη. Έστω κι αν υποψιαζόμαστε ότι οι κάτοχοι PS4/PS4 Pro θα το προσθέσουν στην συλλογή τους ως κορυφαίο δείγμα του τί μπορεί να κάνει το σύστημά τους... έτσι κι αλλιώς!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner