Ο τρόπος με τον οποίο το παγκόσμιο κοινό χρησιμοποιεί τα προϊόντα που μέχρι και πριν 36 μήνες ονομάζαμε απλώς "PC" έχει αλλάξει ριζικά - και δεν είναι μόνο η άνοδος των laptop, η τεράστια επιτυχία των tablet και η ραγδαία εξέλιξη των smartphones η αιτία. Εταιρείες "παραδοσιακές" στο χώρο της αγοράς των προσωπικών υπολογιστών, όπως η Asus, εξαναγκάστηκαν να επανεξετάσουν τη θέση τους στην αγορά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα - και η συγκεκριμένη αποδείχθηκε καλύτερη από άλλες στην προσαρμογή της στα νέα δεδομένα. Στην Ελλάδα μέχρι πρόσφατα, ωστόσο, δεν είχαμε εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα της που δεν αφορούν στα εξαρτήματα Η/Υ, για τα οποία την γνωρίζει ο πιο πολύς κόσμος. Αυτό αλλάζει τις επόμενες μέρες, με την επίσημη πλέον ανάληψη από την Westnet, μέλους του ομίλου Olympia Development, της αντιπροσωπείας της Asus για τη χώρα μας όσον αφορά όλα τα άλλα - και σαφώς περισσότερο... sexy - νέα προϊόντα.
Τα προϊόντα αυτά δεν είναι άλλα από τα σημαντικά που αναφέραμε πως έχουν "διαταράξει τις ισορροπίες" νωρίτερα: τα tablet, τα PC "νέου τύπου" αλλά και "παραδοσιακά" PC με ανασχεδιασμένη μορφή και περισσότερες κατηγορίες. Παραδείγματα τέτοιων προϊόντων είναι το φημισμένο πια Nexus 7 (το οποίο η Asus σχεδίασε και κατασκεύασε σε στενή συνεργασία με τη Google), το παρόμοιο Asus MemoPad 7, το Asus FonePad - της... ενδιάμεσης κατηγορίας γνωστής με το όνομα "phablets" - και φυσικά τα δύο κορυφαία laptop της Asus, το υβριδικό TaiChi και το "φιλικό στο άγγιγμα" VivoBook. Η Asus φυσικά δεν ξεχνά και την... κληρονομιά της, καθώς στη γκάμα των προϊόντων που θα έρχονται στην Ελλάδα περιλαμβάνονται τόσο "συμβατικά" laptop, όσο και διαφορετικές, υβριδικές προτάσεις όπως το Transformer AIO P1801, το οποίο συνδυάζει tablet, οθόνη και πλήρες... desktop PC, σε ένα, με λειτουργικά συστήματα Windows 8 και Android ταυτόχρονα (!).
Όλα τα παραπάνω επιδείχθηκαν στην πρόσφατη εκδήλωση που έκανε η Westnet στην Αθήνα, στο Γκάζι, όπου υψηλόβαθμα στελέχη της Asus παρουσίασαν τη θέση της εταιρείας στην αγορά και το πλάνο ανάπτυξής της για το μέλλον. Τα προϊόντα αυτά θα διατίθενται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά μέσω της Westnet σε όλους της τους εμπορικούς συνεργάτες (πάνω από 2000 καταστήματα πανελλαδικά) σε τιμές παρόμοιες ή ανταγωνιστικές με αυτές του εξωτερικού, υποσχέθηκε η εταιρεία. Φιλοδοξία της Westnet δεν είναι μόνο να διαθέτει όλα ή σχεδόν όλα τα προϊόντα της Asus στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της ταϊβανέζικης εταιρείας και το δικό της, αλλά να επεκτείνεται και σε άλλες κατηγορίες καθώς η Asus σε παγκόσμιο επίπεδο κάνει το ίδιο. Τέτοια κατηγορία είναι αυτή των smartphones, για παράδειγμα, αλλά... ποιός ξέρει πόσες άλλες θα προκύψουν τα επόμενα 2 χρόνια, με τις "ζυμώσεις" που γίνονται στην αγορά των προσωπικών υπολογιστών γενικά; Το σίγουρο είναι πως αξίζει να ευχηθούμε "καλή αρχή" στη WestNet για την αντιπροσώπευση των προϊόντων αυτών αλλά και... "καλή συνέχεια χωρίς προβλήματα", φυσικά!