Είδος: Κάρτες αναβάθμισης
Φορμά: PC
Τιμή: €249,00
Εταιρία: Avermedia
Διανομή: Avermedia
To γεγονός ότι τα video games γίνονται κάθε χρόνο όλο και περισσότερο εντυπωσιακά, καθώς και το γεγονός ότι το YouTube έχει καταστήσει τη δημοσίευση video ευκολότερη από ποτέ για όλους, έχει κυριολεκτικά "απογειώσει" τον αριθμό από clip που οι ίδιοι οι παίκτες εγγράφουν και διαθέτουν στο Internet. Η Avermedia έχει κάνει πολύ καλή δουλειά τους τελευταίους μήνες όσον αφορά στην υποστήριξη αυτών ακριβώς των παικτών που θέλουν να συλλάβουν video από PS3, Xbox 360 ή PC χωρίς να αποκτήσουν... πτυχίο πυρηνικής φυσικής και Η/Υ κόστους €3000 για να το κάνουν: τα Game Capture HD και Game Broadcaster HD προσφέρουν ακριβώς αυτό για τα δύο πρώτα φορμά και το τρίτο αντίστοιχα. Υπάρχει όμως και το ποσοστό εκείνο των PC gamers που έχει και την τεχνογνωσία, και την απαίτηση για υψηλότερου επιπέδου αποτελέσματα. Κυρίως σε αυτούς απευθύνεται η ολοκαίνουργια πρόταση της Avermedia, η Live Gamer HD.
Πρόκειται ολοφάνερα για δείγμα "επόμενης γενιάς" στις κάρτες σύλληψης video της Avermedia - κάτι που αντιλαμβάνεται κανείς από την πρώτη στιγμή που θα ανοίξει την προσεγμένη συσκευασία και θα καταμετρήσει τα περιεχόμενά της. Πέρα από την ίδια την κάρτα, που χρειάζεται μία θύρα PCI Express διαθέσιμη στο εσωτερικό του Η/Υ του χρήστη, περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα καλώδια για σύνδεση άλλου PC ή Xbox 360 σε αυτήν, τα σχετικά εγχειρίδια κλπ., αλλά και ένα μεγάλο, εύχρηστο, εξειδικευμένο περιφερειακό πλήκτρο σύλληψης. Περισσότερα γι' αυτό σε λίγο.
Τα στοιχεία που διαχωρίζουν το Live Gamer HD από άλλες κάρτες σύλληψης της αγοράς και από άλλες κάρτες της ίδιας της Avermedia, είναι τρία. Πρώτο: η συγκεκριμένη κάρτα φέρει ειδικό chip κωδικοποίησης κατά H.264, του δημοφιλέστερου πια αλγόριθμου συμπίεσης video, πράγμα που σημαίνει πως ο ίδιος ο Η/Υ δεν επιφορτίζεται με τη συμπίεση, ενώ το αρχείο που προκύπτει είναι επεξεργάσιμο με πλήθος προγραμμάτων. Δεύτερο: η κάρτα αυτή μπορεί να συλλάβει υλικό από το ίδιο το PC που τη φιλοξενεί, σε αντίθεση με ό,τι έπρεπε να κάνουμε στο παρελθόν - δηλαδή ή να έχουμε ένα PC όπου παίζουμε κι ένα PC που συλλαμβάνει τα όσα συμβαίνουν στην οθόνη, ή να χρησιμοποιούμε προγράμματα όπως το διάσημο FRAPS, το οποίο όμως πολύ συχνά είχε ως αποτέλεσμα "χαμένα καρέ" στην εγγραφή.