Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
E3 2012: Ποιός... κέρδισε, λοιπόν;
Υπήρξε "νικητής" στη φετινή μεγάλη έκθεση και, αν ναι, ποιός ήταν; Η απάντηση δεν είναι εύκολη, μπορεί δε να είναι και... έκπληξη!
Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Υπήρξε "νικητής" στη φετινή μεγάλη έκθεση και, αν ναι, ποιός ήταν; Η απάντηση δεν είναι εύκολη, μπορεί δε να είναι και... έκπληξη!
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Η ιαπωνική εταιρεία αποτυγχάνει ξανά να προωθήσει το WiiU και δείχνει αμετανόητη για τα λάθη του παρελθόντος. Με μια λέξη: Fail.
Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Η εταιρεία αγνοεί επιδεικτικά τους gamers που την καθιέρωσαν, εστιάζοντας σε υπηρεσίες και λειτουργίες άσχετες μ' αυτούς
Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Συγκροτημένος και σαφής ο ιαπωνικός κολοσσός, σε επίδειξη δύναμης όσον αφορά στο PS3 και το Plus. Αλλά... το Vita;
Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Ποιά πράγματα δεν θα πρέπει να περιμένουμε φέτος από τη μεγάλη έκθεση... αλλά και σε ποιά ελπίζουμε, ως εκπλήξεις
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Περισσότερα games για το Kinect και περισσότερες extra λειτουργίες για το Xbox 360. Αλλά... games για gamers, δικά της;
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Κάθε λεπτομέρεια για το επερχόμενο WiiU, μια πλήρη - επιτέλους - Δικτυακή υπηρεσία και ίσως ένα ανασχεδιασμένο 3DS
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Τα σχέδιά της για το Vita, το Move, την συνδρομητική υπηρεσία PlayStation Plus και καινούργια games, φυσικά!
Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Πώς μεταμφιέζει η γνωστή εταιρεία παλιά τεχνολογία σε νέα και την πωλεί στο κοινό που δεν γνωρίζει; Συγκεκριμένες απαντήσεις.
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Μετά τα σημερινά Xbox και PlayStation, και πριν τα επόμενα, κρύβονται δυσκολίες και παγίδες για το WiiU. Δηλαδή;
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
O τρόπος που λειτουργεί τα 3 χρόνια η μεγαλύτερη έκθεση για την ηλεκτρονική διασκέδαση δεν επιτρέπει εκπλήξεις. Ή... μήπως όχι;
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Όσα γνωρίζουμε και από επίσημα χείλη πως θα είναι παρόντα στο Convention Center μέχρι στιγμής - αλλά... εκπλήξεις, υπάρχουν!
Παρασκευή, 25 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Πολλά και διαφορετικά πράγματα για πολλά και διαφορετικά κοινά θέλει να πετύχει η Microsoft με το νέο της λειτουργικό. Χμ.
Τρίτη, 22 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Η Apple στρέφεται σιγά-σιγά προς οθόνες υψηλότερης πυκνότητας και πειστικότερης απεικόνισης, αναμένουμε νέα τάση
Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Καλές οι δωρεάν εφαρμογές για τα smartphone μας, όλοι τις αγαπάμε, αλλά... υπάρχουν και οι προς πώληση, ε;
Τρίτη, 15 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Με άλλα δεδομένα στην αγορά, και τη νέα έκδοση των Windows όχι αρκετά διαφορετική από την προηγούμενη, €15!
Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Νέο μοντέλο διάθεσης δοκιμάζει η Microsoft για το Xbox 360 στις ΗΠΑ: γιατί... we like και γιατί θα μπορούσε να είναι πολύ σημαντικό;
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Το long time test, μετά από τη... χαρά της ανακάλυψης και "το μήνα του μέλιτος": πρακτικές διαπιστώσεις και όχι μόνο!
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Το φορητό σύστημα της Sony περνά σε νέα φάση, τη δεύτερη της πορείας του - στην οποία χρειάζεται πάνω απ' όλα... το προφανές!
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Παρακαλούμε, ας μη δημιουργεί η Apple τα πάντα, αγαπητέ - κάνε την καρδιά σου πέτρα κι... αναγνώρισε το δικαίωμα κι αλλού!
Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Τα πρώτα στοιχεία για το ίσως εμπορικότερο video game της χρονιάς - θα αποζημιώσει η Activision για τη στασιμότητα δύο χρόνων;
Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012 12:00 πμ
Γιατί να περιμένεις 2 χρόνια για τα games επόμενης γενιάς, αν μπορείς να τα έχεις σήμερα; Κάνουμε την άσκηση, βρίσκουμε το κόστος!
Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012 12:00 πμ
Μαζί τους μία νέα γενιά PC που θέτει σε πλεονεκτική θέση την Intel - ποιές είναι οι πρώτες εντυπώσεις κι αξιολογήσεις;
Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012 12:00 πμ
Η σχετική φημολογία παραμένει για την ώρα... ακριβώς αυτό, γίνεται όμως εντονότερη και δείχνει βάσιμη για μια σειρά από λόγους
Τρίτη, 17 Απριλίου 2012 12:00 πμ
Η Microsoft αποκαλύπτει τις διαφορετικές μορφές διάθεσης του νέου της λειτουργικού, σχολιάζουμε τις επιλογές της