Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε στην διάθεσή μας, ως καταναλωτικό κοινό, περισσότερες επιλογές σε τεχνολογικά προϊόντα που καλύπτουν κάθε μας ανάγκη - από την δουλειά και την διασκέδαση, μέχρι την επικοινωνία και την ενημέρωση - αλλά, όπως και να το κάνουμε, ε... συσκευές είναι, χαλάνε! O ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην αγορά της τεχνολογίας, γνωρίζει πολύ καλά πόσο σημαντική είναι η γρήγορη και αξιόπιστη επισκευή πολλών προϊόντων που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Κάνει λοιπόν ένα μεγάλο βήμα προς την καλύτερη δυνατή υποστήριξη των καταναλωτών σε αυτό το σημαντικό θέμα θέτοντας στην διάθεσή τους νέο, υπερσύγχρονο επισκευαστικό κέντρο στην Αττική.
Το καινούργιο αυτό επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται στην Πάρνηθα, έχει έκταση 1100 τ.μ. κι ακολουθεί τις αυστηρότερες προδιαγραφές των μεγαλύτερων κατασκευαστών προϊόντων τεχνολογίας σήμερα. Εκεί παρέχονται ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξουσιοδοτημένου service σε 11 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας και πιο πολλούς από 60 κατασκευαστές, ανεξάρτητα από το σημείο αγοράς της συσκευής (εντός Ελλάδας) και πάντοτε σύμφωνα με τις οδηγίες και προδιαγραφές τους. Οι έμπειροι, πιστοποιημένοι τεχνικοί της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, βάσει της μέχρι σήμερα δραστηριότητας της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα, αναμένεται να επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο στο ιδιόκτητο αυτό επισκευαστικό κέντρο.
Με εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές, και πάντοτε με γνήσια ανταλλακτικά, στο νέο Service Center της ΓΕΡΜΑΝΟΣ όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας θα επισκευάζεται πολύ μεγάλη γκάμα από smartphones, tablets, laptops, wearables και drones, μέχρι κονσόλες gaming, κάθε λογής ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, εξοπλισμός smart home, συσκευές εικόνας και ήχου, εκτυπωτές, καθώς και scooters, hoverboards και ηλεκτρικά ποδήλατα (!). Με οποιοδήποτε προϊόν του τεχνολογίας κι αν αντιμετωπίσει κανείς πρόβλημα, με μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ η συσκευή του είτε θα επισκευαστεί επιτόπου, είτε θα μεταβεί στο νέο επισκευαστικό κέντρο της Πάρνηθας - και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα βρίσκεται και πάλι στα χέρια του.
Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν την πρώτη θέση τους ως προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας και κατά την διάρκεια του 2020. Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 78%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος - π.χ. οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ. - ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού (ποσοστό 22%). Αξίζει να σημειωθεί πως το 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας, ποσοστό υψηλό και για προφανείς λόγους σημαντικό (ειδικά όταν μιλά κανείς για κινητά). Η πολιτική της ΓΕΡΜΑΝΟΣ προβλέπει σε κάθε περίπτωση πως ο,τιδήποτε μπορεί να επισκευαστεί άμεσα, να επισκευάζεται μέσα στο κατάστημα ώστε οι πελάτες να εξυπηρετούνται με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο.
Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει σταθερά στη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των τεχνικών της σε πραγματικές συνθήκες, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης στο service ετησίως. Το νέο επισκευαστικό κέντρο διαθέτει ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων, με σύγχρονα εργαλεία και προγράμματα εκπαίδευσης σε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας. Παράλληλα φιλοξενεί και μηνιαία σεμινάρια, ενώ συνεχίζει να αξιοποιείται και ο μηχανισμός των επιτόπου εκπαιδεύσεων στα καταστήματα.
Στην διάθεση του καταναλωτικού κοινού, φυσικά, παραμένει πάντοτε το πακέτο ολοκληρωμένων υπηρεσιών G Service της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, το οποίο καλύπτει βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, ενώ παρέχεται και εγγύηση για την καλή λειτουργία της συσκευής μετά το service σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, άμεση επισκευή εντός του καταστήματος (με την υπηρεσία G Instant Repair), δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία (με την υπηρεσία G Check Up), αλλά και επί τόπου δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού (με την υπηρεσία G Smartphone Now) για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή.
Επιπλέον - επειδή δυστυχώς δεν προβλέπεται... νορμάλ καλοκαίρι αυτό που διανύουμε - μετά από κάθε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή οποιασδήποτε συσκευής στο πλαίσιο του G Service, προσφέρεται δωρεάν αποστείρωσή της μέσω υπεριώδους ακτινοβολίας UV-C για 100% τήρηση των κανόνων προστασίας κατά του COVID-19. Αφού το είπαμε: ή προσφέρεις service άλλου επιπέδου... ή δεν προσφέρεις!
Για μία γεύση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού που χαρακτηρίζουν το νέο εντυπωσιακό επισκευαστικό κέντρο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και της μεγάλης γκάμας προϊόντων που καλύπτει, παραθέτουμε το επίσημο video. Ναι, εννοείται πως καλύτερα οι συσκευές τεχνολογίας μας να μην το χρειαστούν ποτέ. Αν το χρειαστούν, όμως, καθόλου άσχημα να ξέρει κανείς πως το Service Center της ΓΕΡΜΑΝΟΣ βρίσκεται εκεί. Και... καλό καλοκαίρι!