banner

iPad 3: η παρουσίαση

Πρακτικά, πλέον, οι εντυπώσεις και η γνώμη μας για το νέο tablet της Apple

Είδος: Tablet
Τιμή: €619,00

Εταιρία: Apple
Διανομή: Infoquest

Ιδέα δεν έχουμε σχετικά με το τί άποψη θα είχε ο Jobs για το όνομα του καινούργιου iPad. Όμως επειδή δεν αισθανόμαστε ιδιαίτερα υποχρεωμένοι να "υπακούσουμε" στη νεόφερτη τακτική της Apple να μην το ονομάσει με τρόπο συγκεκριμένο, θα το πούμε "iPad 3" και όχι "το νέο iPad", "iPad HD", "iPad 2S" ή "iPad 2012". Και αυτό που θα κάνουμε στις επόμενες σελίδες - αφού φροντίσαμε να εξασφαλίσουμε ένα μετά από ουκ ολίγη ταλαιπωρία - είναι (α) να δικαιολογήσουμε γιατί το αποκαλούμε έτσι και (β) να εξηγήσουμε ποιοί καταναλωτές αξίζει να το αγοράσουν χωρίς δεύτερη σκέψη και ποιοί ίσως όχι. Απλό ακούγεται, αλλά δεν είναι. Προχωράμε στην ουσία αμέσως λοιπόν.

Το νέο iPad το αποκαλούμε iPad 3 γιατί έχει ένα τουλάχιστον χαρακτηριστικό το οποίο μάς έκανε να αισθανθούμε ότι είναι "άλλη γενιά" σε μία σειρά παρόμοιων συσκευών. Ότι δεν είναι "βελτίωση στα σημεία" όπως ήταν π.χ. τα iPhone 3/3GS ή iPhone 4/4S. Προφανώς αναφερόμαστε στην οθόνη ιδιοτήτων Retina: ανάλυσης 2048x1536 pixel για τους τεχνολογικά μυημένους, ικανής για τετραπλάσια λεπτομέρεια σε σχέση με το iPad 2 για το ευρύ καταναλωτικό κοινό. H ποιότητα της απεικόνισης σε αυτήν την οθόνη, για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, δεν αλλάζει ουσιαστικά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε ένα iPad. Όμως από τη μία πλευρά διευκολύνει πάρα πολύ πολλά πράγματα, από την άλλη... όταν τη χρησιμοποιήσει κανείς για μισή ώρα μόλις, απλώς δεν θέλει να γυρίσει στην οθόνη του iPad 2, που δείχνει πλέον θολή και ασαφής σε σχέση με του iPad 3. Γεγονός!

Στο νέο iPad, για παράδειγμα, είναι πια απολύτως εφικτό να διαβάζει κανείς τα κείμενα από Web sites και "συμβατικά" περιοδικά - που προέρχονται από εκτυπωμένα και δεν είναι ειδικά σχεδιασμένα για το tablet της Apple - σε κάθετη διάταξη και "φυσιολογική" μεγέθυνση. Η λεπτομέρεια των γραμμάτων είναι τέτοια, που οι γραμμές του κειμένου φαίνονται... κυριολεκτικά εκτυπωμένες και δεν κουράζουν μετά από κάποια ώρα, σε αντίθεση με τις αντίστοιχες στο iPad 2. Το ίδιο παρατηρήσαμε και στην εφαρμογή του Amazon Kindle για ψηφιακά βιβλία. Παραδόξως, σε όλα αυτά υπάρχει κι ένα αρνητικό: η οθόνη... παραείναι υψηλής ανάλυσης για αυτό που περιμένουν να βρουν όλα σχεδόν τα Web sites και τα ψηφιακά περιοδικά αυτή τη στιγμή, με αποτέλεσμα να αλλοιώνονται. Αυτό θα διορθωθεί με τον καιρό, αν μη τί άλλο γιατί οδεύουμε σε οθόνες μεγαλύτερης πυκνότητας όχι μόνο από την Apple, αλλά και από άλλους κατασκευαστές μέσα στη χρονιά.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner