Είδος: Action
Φορμά: PC
Τιμή: €49,99
Εταιρία: Capcom
Διανομή: CD-Media
Η Capcom είναι μία αληθινή δύναμη του σύγχρονου gaming, με παρελθόν. Μεγάλο παρελθόν. Αυτό σημαίνει πως, ενώ άλλες εταιρείες πρέπει συχνά-πυκνά να ρισκάρουν δημιουργώντας τίτλους των οποίων κανείς δεν έχει ξανακούσει τους πρωταγωνιστές ή την υπόθεση, η Capcom έχει την πολυτέλεια να κοιτά τον τεράστιο κατάλογό της από διάσημα ονόματα του παρελθόντος και να αντλεί από εκεί πολύ υλικό για τίτλους-remake, πιθανούς να αποδειχθούν εμπορικές επιτυχίες του 21ου αιώνα. Είναι μια πρακτική που έχουν ακολουθήσει κι άλλοι στο παρελθόν, με όχι πάντα θετικά αποτελέσματα. Και, απ' ότι φαίνεται, η Capcom δεν αποφεύγει κι αυτή τα ημίμετρα, τελικά, αφού το μοντέρνο Bionic Commando είναι μεν αξιοπρεπές, αλλά σε καμία περίπτωση του ίδιου υψηλού επιπέδου με τις άλλες δύο μεγάλες της επιτυχίες για το 2009, το Street Fighter IV και το Resident Evil 5.
Mία γεύση από τους λόγους για τους οποίους το σύγχρονο remake του Bionic Commando δεν είναι όλα όσα ελπίζαμε ως μεταφορά του διάσημου coin-op, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε από το demo του για το Xbox 360, το οποίο είχε διατεθεί μέσω Xbox Live την άνοιξη. Γνωρίζοντας όμως ότι η έκδοση για PC δεν είναι μακριά, αναβάλλαμε την ενασχόληση μαζί του σε συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας ώστε να το παίξουμε σε υψηλές αναλύσεις, με το ακριβέστερο στον έλεγχο mouse, σε προσωπικούς υπολογιστές. Οι εντυπώσεις μας είναι μεν κατά τι καλύτερες, όμως τα όσα περιορίζουν το Bionic Commando στα Xbox 360 και PS3 είναι, δυστυχώς, παρόντα και στην έκδοση για Η/Υ.
Στο σενάριο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να αναφερθεί κανείς διεξοδικά: είναι αυτό του πρώην διακεκριμένου στρατιώτη που για λόγους σχετικούς με το αινιγματικό του παρελθόν βρίσκεται στη φυλακή, αλλά καλείται λόγω εμπειρίας - και γιατί... δεν θα νοιαστεί και κανείς αν σταθεί θύμα των περιστάσεων - να αντιμετωπίσει μια απειλή για τη δημόσια ασφάλεια. Το όποιο πρωτότυπο στοιχείο εντοπίζεται στο αριστερό χέρι του πρωταγωνιστή, που είναι βιονικό και έχει την ιδιότητα να εκτείνεται με σύρματα και να πιάνεται με έναν ισχυρό γάντζο σχεδόν από παντού. Με το άλλο χέρι ο Nathan μπορεί να χρησιμοποιήσει μια σειρά από όπλα. Έτσι, αυτό το αμάλγαμα ανάμεσα σε... Spiderman και Robocop μπορεί να κινείται μέσα στην τρισδιάστατη πόλη που καλείται να σώσει από μία τρομοκρατική οργάνωση και να εξολοθρεύει εν κινήσει ή όχι τους πολυάριθμους αντιπάλους που στέκονται στο δρόμο του.
Το coin-op από το οποίο έχει εμπνευστεί το μοντέρνο Bionic Commando ήταν 2D και, ως εκ τούτου, ο μηχανισμός ελέγχου του βιονικού χεριού, πού δηλαδή αυτό πρέπει να στοχεύσει και να "πιαστεί", λειτουργούσε ευκολότερα. Στις τρεις διαστάσεις δεν είναι, όπως αποδεικνύεται, τόσο απλό, αφού οι παίκτες πρέπει να είναι σχεδόν απόλυτα συντονισμένοι στις κινήσεις τους από την μία... "απλωτή" στην άλλη: ένα απλό λάθος και ο πρωταγωνιστής θα πέσει στο κενό. Συν τοις άλλοις, το βιονικό χέρι καθιστά ευάλωτο τον Nathan στη ραδιενέργεια και το νερό. Το ίδιο προβληματική αποδεικνύεται και η στόχευση με τα διάφορα όπλα, η οποία είναι ανακριβής ακόμη και με τον παίκτη να στέκεται σε στέρεη επιφάνεια. Αν προσθέσει κανείς και την τεχνητά δύσκολη δομή των σημείων που ορίζουν την πρόοδο του παίκτη (checkpoints), διαπιστώνει πως οι λόγοι για τους οποίους οι PC gamers θα εκνευριστούν με την παραγωγή της Capcom δυστυχώς δεν είναι λίγοι.