Είδος: Strategy
Φορμά: PC
Τιμή: €49,99
Εταιρία: Electronic Arts
Διανομή: Electronic Arts Greece
Τα 15 χρόνια παρουσίας στην αγορά των video games θα συμπληρώσει το καλοκαίρι η σειρά των Command & Conquer - και η Electronic Arts αποφάσισε στο τελευταίο μέρος της σειράς (έτσι αναφέρει στο προωθητικό της υλικό) να κάνει έναν αριθμό από αλλαγές και να διαφοροποιήσει σε σημαντικό βαθμό το νέο μέλος της πασίγνωστης οικογένειας τίτλων στρατηγικής από τους παρελθόντες... συγγενείς του. Γίνεται αντιληπτό από το πρώτο έως και το τελευταίο λεπτό που θα ασχοληθεί ένας παίκτης με το Tiberian Twilight το γεγονός ότι η συγκεκριμένη παραγωγή χαρακτηρίζεται από διάθεση ανανέωσης, επηρεασμένη μάλιστα και από άλλες σύγχρονες κυκλοφορίες της κατηγορίας, όπως το Halo Wars της Ensemble.
H παρουσίαση του σεναρίου δεν γίνεται με την προβολή των χαρακτηριστικών πια video που είχαν καταστεί... σήμα κατατεθέν των C&C στο παρελθόν, ενώ η ΕΑ για το Tiberian Twilight πήρε τη γενναία απόφαση να παραλείψει τις εκτενείς επεξηγήσεις σχετικά με τα ιστορικά γεγονότα της σειράς και τους κύριους χαρακτήρες όπως ο Kane. Μέσα από σύντομες αναφορές ο παίκτης αντιλαμβάνεται ότι η κατάσταση με το υλικό Tiberium έχει αρχίσει να γίνεται "αποπνικτική" για το ανθρώπινο είδος πάνω στον πλανήτη και ο αρχηγός των NOD θα πλησιάσει την αντίπαλη πλευρά (GDI) για μια πρωτόγνωρη συμμαχία, τα κίνητρα της οποίας αποκαλύπτονται πλήρως κοντά στο τέλος του τμήματος του τίτλου για έναν παίκτη (διάρκειας όχι μεγαλύτερης των 8 ωρών υπολογίζουμε).
Η πρώτη και πιο σημαντική αλλαγή στο gameplay έχει να κάνει με την εντελώς διαφορετική στροφή που παίρνει πλέον η δόμηση του στρατεύματος. Οι εποχές όπου ο παίκτης ετοίμαζε τη βάση του, έκανε όλες τις αναβαθμίσεις και ετοίμαζε ορδές στρατιωτικών μονάδων για να τις εξαπολύσει από τη μία γωνία του πεδίου της μάχης στην άλλη, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στο C&C 4 προσφέρεται μία κεντρική μονάδα με την ονομασία Crawler, η οποία έχει τη δυνατότητα να μετακινείται σχετικά εύκολα ανά πάσα χρονική στιγμή. Κάθε φορά ο παίκτης μπορεί να της δώσει και διαφορετικό "χαρακτηρισμό" και προσανατολισμό, ανάλογα με το πώς θέλει να κινηθεί: είτε Attacker, είτε Defender, είτε Supporter.
Tο στράτευμα δεν μπορεί να ξεπερνά ένα συγκεκριμένο αριθμό μονάδων, κάτι που σημαίνει πως η χρήση κάθε μίας ξεχωριστά παίζει πλέον σημαντικότερο ρόλο. Οι πρώτες ύλες έχουν απομακρυνθεί από το περιβάλλον και αποφασιστικής σημασίας είναι πια η συλλογή κρυστάλλων που επιτρέπουν την εμφάνιση ορισμένων αναβαθμίσεων, είτε για μονάδες, είτε για κτίρια. Η όλη φιλοσοφία που έχει περάσει η ομάδα ανάπτυξης στον τίτλο επιτάσσει τη συνεχή κίνηση της βάσης σε διάφορα σημεία, όπου και πρέπει να ετοιμάζεται κάθε κίνηση ξεχωριστά.