Ένας τίτλος αξίζει αναμφίβολα τον χαρακτηρισμό του πολυαναμενόμενου όταν έχει διαρρεύσει προ πολλού, έχει προανακοινωθεί με ασαφή trailers, τα νέα του στοιχεία έχουν γνωστοποιηθεί στο Reddit μια μέρα πριν την πρεμιέρα του... και πάλι η πρώτη του επίσημη δημόσια εμφάνιση δημιουργεί ενθουσιασμό στο Web και στο κοινό του gaming γενικότερα. Ο λόγος για το Destiny 2, τον διάδοχο του τίτλου δράσης πρώτου προσώπου της Bungie που κυκλοφόρησε πριν από 3 περίπου χρόνια με υψηλούς στόχους στα PlayStation και Xbox, φιλοδοξώντας να ξεκινήσει μία νέα σειρά παραγωγών αντάξια των Halo που η ίδια εταιρεία δημιούργησε για λογαριασμό της Microsoft. Αν και όχι η καθολική επιτυχία που ίσως πολλοί περίμεναν, το Destiny ήταν αρκετά ενδιαφέρον και ποιοτικό ώστε να συγκεντρώσει γύρω του ευμεγέθες, πιστό κοινό - το οποίο θα έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί... εκ νέου ουσιαστικά με το Destiny 2 τον Σεπτέμβριο.
Πράγματι, το Destiny 2 δείχνει - βάσει των εντυπώσεων που αποκόμισαν όσοι έπαιξαν προέκδοσή του στο Los Angeles, όπου έγινε η επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του - να είναι περισσότερο "επανεκκίνηση" παρά "συνέχεια": μετά από τις δύο επεκτάσεις περιεχομένου που κυκλοφόρησαν τον δεύτερο και τρίτο χρόνο του Destiny, οι Αμερικανοί θέλουν από πολλές απόψεις να... "πατήσουν reset", κάνοντας πολλές αλλαγές που η κοινότητα του τίτλου ζητούσε σε όλο αυτό το μεσοδιάστημα. Επειδή βέβαια η χρηματική επένδυση εκ μέρους της Activision είναι πολύ μεγάλη, η Bungie δεν "τόλμησε" να απομακρυνθεί πολύ από την "συνταγή" που κατέστησε επιτυχές το αρχικό Destiny, έχει φροντίσει ωστόσο να κάνει τόσες προσθήκες στις επιλογές παιχνιδιού, στα πεδία μάχης, στην παρουσίαση του σεναριακού τμήματος κλπ. ώστε το Destiny 2 να αποπνέει, το λιγότερο, την αίσθηση του ανανεωμένου.
Εξίσου σημαντικό, αν όχι σημαντικότερο, για την κυκλοφορία του Destiny 2 κρίνεται το γεγονός ότι θα κυκλοφορήσει γι' αυτό και έκδοση σε PC. Γι' αυτού του είδους τα games οι Η/Υ είναι, από μερικές απόψεις, "το φυσικό τους περιβάλλον" και η Bungie υπόσχεται να φροντίσει πως η εκδοχή του αυτή δεν θα είναι απλή "μεταφορά" από την έκδοση για PS4/Xbox One. Στα extra στοιχεία του περιλαμβάνονται η υποστήριξη για υψηλές αναλύσεις (έως 3840x2160 pixels) και οθόνες ultra wide (αναλογιών 21:9 δηλαδή), η ανανέωση της οθόνης σε "ελεύθερο" αριθμό καρέ (uncapped framerate), η παραμετροποιήσιμη χρήση πληκτρολογίου και mouse, το ρυθμίσιμο οπτικό πεδίο και άλλα πολλά. Αξίζει να σημειωθεί πως το Destiny 2 για PC αφενός θα διατεθεί μετά από τις εκδόσεις για PS4/Xbox One, αφετέρου μέσω Internet θα πωλείται και θα λειτουργεί αποκλειστικά μέσω της υπηρεσίας Battle.net της Blizzard (που ανήκει επίσης στην Activision) και όχι μέσω της δημοφιλούς υπηρεσίας Steam ή του Microsoft Store των Windows 10.
Τα εκατομμύρια των κατόχων PlayStation4/4 Pro και Xbox One/One S, πάντως, που συνδυαστικά το φθινόπωρο θα ξεπερνούν πια τα 90 εκατομμύρια καταναλωτές, μπορούν να προσβλέπουν στην έκδοση του Destiny 2 για το σύστημά τους στις 8 Σεπτεμβρίου. Όπως συνέβη και με στο αρχικό Destiny, η Sony έχει έλθει σε συμφωνία με την Bungie για την εξασφάλιση πρόσθετου αποκλειστικού περιεχομένου στο Destiny 2 για τα δικά της συστήματα, οπότε είναι πολύ πιθανό να κυκλοφορήσει και εμπορική έκδοση PS4/PS4 Pro συνοδευόμενη από το Destiny 2 και το περιεχόμενο αυτό. Περισσότερα για τον σημαντικό τίτλο της Bungie αναμένουμε να μάθουμε στο πλαίσιο της επερχόμενης έκθεσης Ε3 2017, που ανοίγει τις πύλες της σε λιγότερο από έναν μήνα πια. Υπομονή!