Η σειρά των Killzone έχει βρεθεί πολλές φορές στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του ειδικοού Τύπου, τόσο επειδή είναι ουσιαστικά το αντίστοιχο της σειράς των Halo για τα συστήματα της Sony, όσο και επειδή ο τεχνικός της τομέας ήταν πάντα ένα βήμα μπροστά από άλλα FPS στα συστήματα αυτά. Μετά την παρθενική της εμφάνιση στο PlayStation2, όλοι οι κάτοχοι του τρίτου οικιακού συστήματος ψυχαγωγίας της ιαπωνικής εταιρείας περίμεναν εναγωνίως τη μετάβασή της στην υψηλή ευκρίνεια, κάτι που έγινε με το Killzone 2 - και τώρα η ομάδα δημιουργίας της, η Guerilla Games, βρίσκεται στην τελική ευθεία για την κυκλοφορία του επόμενου μέλους της οικογένειας, του Killzone 3. Η ανάπτυξη του τίτλου αυτού, ωστόσο, έχει γίνει για πρώτη φορά λαμβάνοντας στα υπόψιν και την τεχνολογία της εικόνας 3D - γεγονός που γίνεται αντιπληπτό από τα πρώτα κιόλας λεπτά επαφής μας με αυτόν, στο πλαίσιο της Ε3 2010.
Το σενάριο του Killzone 3 φέρνει στο προσκήνιο γεγονότα που ακολουθούν τα αντίστοιχα του δεύτερου τίτλου: μία πυρηνική βόμβα έχει δημιουργήσει μεγάλες αλλαγές στον κόσμο των Helghast, αλλά η μάχη ανάμεσα στις δύο πλευρές συνεχίζεται αμείωτη. Για άλλη μια φορά ο παίκτης έχει στα χέρια του τον έλεγχο του Sev, στρατιώτη του ISA, και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του καλείται να δώσει τέλος σε αυτόν τον πόλεμο. Για να το πετύχει αυτό θα χρειαστεί να κινηθεί μέσα από ένα μεγάλο αριθμό επιπέδων και τοποθεσιών, που δεν βρίσκονται μόνο στις αναμενόμενες κατοικημένες περιοχές, αλλά σε ερημικά σημεία, ζούγκλες, περιοχές της Ανταρκτικής, ακόμη και... στο διάστημα (!).
Τα επίπεδα που είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε δεν ήταν πολλά, αφού βρισκόμαστε αρκετούς μήνες ακόμη πριν τη διάθεση του προϊόντος στην αγορά. Στο πρώτο από αυτά, μια βάση εγκατεστημένη σε χιονισμένη περιοχή δεχόταν επίθεση από τους Helghast και ος παίκτης οπλισμένος με M82 καλείται να αντιμετωπίσει τις εχθρικές δυνάμεις και να τις απωθήσει. Αυτή τη φορά οι Helghast είναι ευφυέστεροι, επιτίθενται ως επί το πλείστον κατά ομάδες, κρύβονται αποτελεσματικά πίσω από στοιχεία του περιβάλλοντος και γενικότερα επιδεικνύουν τεχνητή νοημοσύνη πειστικότερη από κάθε άλλη φορά. Κάποιοι από αυτούς είναι μάλιστα εξοπλισμένοι με jumpack, ένα ειδικό εξάρτημα που τους επιτρέπει τόσο να πετάξουν σε υψηλότερα σημεία, όσο και να κινηθούν στον αέρα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάνοντας το έργο εξόντωσής τους δυσκολότερο απ' όσο σε παρελθόντα Killzone.