Φορμά: PC,Playstation4,Xbox One
Τιμή: €69,99
Εταιρία: Ubisoft
Διανομή: CD-Media
Δεν χρειάζεται να έχει παρακολουθήσει κανείς την αγορά των video games για περισσότερα από λίγα χρόνια προκειμένου να διαπιστώσει το... συχνότερο ίσως φαινόμενο εμπορικότητας στα προϊόντα αυτά: ένας νέος τίτλος έχει αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας αν ανήκει σε γνωστή "σειρά" games και, παράλληλα, αν έχει να προσφέρει αρκετά νέα ή/και πρωτότυπα στοιχεία ώστε να μην προσελκύσει το ενδιαφέρον μόνο των "ακολούθων" της σειράς αυτής, αλλά και ευρύτερου κοινού. Το Far Cry Primal υιοθετεί ένα σκηνικό που κανένας προκάτοχός του - και σχεδόν κανένα άλλο video game την τελευταία 20ετία - δεν είχε αξιοποιήσει, αυτό της προϊστορικής περιόδου, ώστε να πετύχει ακριβώς αυτό: την διαφοροποίηση. Αυτό ενδεχομένως το πέτυχε. Είναι αρκετό ώστε να χαρακτηρίσει κανείς το Far Cry Primal επιβεβλημένη αγορά είτε για τους "ακόλουθους", είτε για το ευρύτερο κοινό;
Όπως αναλύσαμε και στην πρώτη μας επαφή με τον τίτλο στο σχετικό ταξίδι στο Παρίσι τον Ιανουάριο, το Primal εστιάζει αμιγώς στην σεναριακή ψυχαγωγία - δεν διαθέτει δηλαδή κανενός είδους επιλογή παιχνιδιού με συμμετοχή πολλών παικτών - και αξιοποιεί πολλούς από τους μηχανισμούς παρελθόντων Far Cry, φυσικά προσαρμοσμένους στα δεδομένα της εποχής του Λίθου. Ο παίκτης αναλαμβάνει τον ρόλο ενός κυνηγού, του Takkar, ο οποίος θα προσπαθήσει να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα από τα μέλη της διασκορπισμένης φυλής του σε έναν νέο οικισμό. Τον έλεγχο της σχετικής περιοχής, ωστόσο, θα πρέπει να τον διεκδικήσει από τους αρχηγούς δύο άλλων φυλών και, φυσικά, από όλων των ειδών τα άγρια θηρία στα οποία... τυπικά ανήκει αυτό το αφιλόξενο περιβάλλον.
Ως τίτλος δράσης πρώτου προσώπου (και δη της οικογένειας των Far Cry) το Primal προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που περιμένει κανείς: ποικιλία όπλων που είναι αναβαθμίσιμα (αν και πρακτικά αυτά δεν είναι και τόσα πολλά και οι αναβαθμίσεις δεν "κάνουν διαφορά" όσο θα νόμιζε κανείς), ικανότητες και δυνατότητες για τον ίδιο τον Takkar επίσης αναβαθμίσιμες (που όμως έχουμε την αίσθηση ότι δεν τούς δίνεται από το σενάριο η ευκαιρία να αξιοποιηθούν ικανοποιητικά) και ένα γενικό σενάριο-αποστολή που διανθίζεται από πολλές μικρότερες αποστολές (χωρίς βέβαια η υπόθεση να... προσπαθεί να είναι κάτι το περίπλοκο ή ιδιαίτερο ακριβώς). Δεν είναι παρόντα, για προφανείς λόγους, τα... οχήματα και τα σύγχρονα όπλα που συναντά κανείς στα παρελθόντα Far Cry, οπότε ο παίκτης θα πρέπει να περιοριστεί στη βοήθεια της φωτιάς, τον συνδυασμό εργαλείων και ενίοτε στο ίδιο το γύρω περιβάλλον προκειμένου να πετύχει αυτό που κάθε φορά επιδιώκει.