Η αλήθεια είναι πως έχουμε συνηθίσει να είμαστε επιεικείς με τα πρώτα games που κυκλοφορούν για ένα νέο φορμά στην αγορά - και το Uncharted δικαιούται την ίδια μεταχείριση. Παραδόξως δεν την χρειάζεται, γιατί κάποιο σημαντικό πρόβλημα δεν έχει. Απλώς έδειξε... υπερβάλοντα ζήλο στην αξιοποίηση των χαρακτηριστικών του Vita η Sony και κάποιες από τις επιλογές της στο χειρισμό δεν έχουν, κατά τη γνώμη μας, νόημα. Το να "δείχνουμε" π.χ. στην οθόνη που πρέπει να πιαστεί ο Drake στα άλματά του, μάς φαίνεται το ίδιο άτοπο όσο την πρώτη φορά που το είχαμε δει, τον Ιούνιο του 2011. Το ίδιο και η χρήση των αισθητήρων κλίσης στα άλματα με σχοινί. Ευτυχώς, όπου η χρήση της οθόνης είναι υποχρεωτική, όπως σε διάφορους γρίφους, είναι σε σημεία που δεν επηρεάζουν το gameplay. Δεν θα... ενοχλήσει όλο τον κόσμο η συγκεκριμένη προσέγγιση, βέβαια, θεωρούμε όμως ότι ήταν άλλου τύπου games καταλληλοτερα για την επίδειξη των νέων στοιχείων του Vita. Όχι ένα ατμοσφαιρικό, κινηματογραφικού στυλ action adventure.
Η παραπάνω προσωπική άποψη, ωστόσο, δεν αναιρεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ναι, το Uncharted: Golden Abyss μπορεί και θα παίξει το ρόλο εκείνου του must-have τίτλου που οφείλει να συνοδεύει κάθε νέο σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης στην αγορά. Είναι το πρώτο "φορητό" Uncharted και από τα πρώτα games για το Vita ανεξαρτήτως κατηγορίας - και ως τέτοιο πρέπει να κριθεί, όχι ως αντίστοιχο του Uncharted 3, που ήλθε μετά από δύο εκδόσεις και στον 5ο χρόνο του PS3. Οι φίλοι και οι φίλες του Αθηνόραμα Digital, με άλλα λόγια, που σκοπεύουν να αποκτήσουν σε λίγες μέρες το PS Vita, ξέρουν ήδη με ποιόν τίτλο είναι σχεδόν... επιβεβλημένο να το "ταιριάξουν". Ο δεύτερος καλύτερος τέτοιος τίτλος - και... προσωπική μας αδυναμία, ομολογούμε - αύριο!
Βαθμολογία: 10 αστεράκια