Την ταχύτητα και ευκολία που χαρίζει το Internet στην κάπως... βαρετή πια, "so eighties" παραγγελία φαγητού ή καφέ με τηλεφώνημα, την γνωρίζουν ήδη πολλοί από μας - το BOX, όμως, φιλοδοξεί να κάνει αυτήν την διαδικασία περισσότερο άνετη, ευέλικτη, προσωποποιημένη και... συμφέρουσα από ποτέ. Το BOX έχει ήδη ξεκινήσει "δυνατά" προσφέροντας επιλογές για παραγγελία ανάμεσα σε 3000 διαφορετικά καταστήματα και μεγάλες αλυσίδες εστίασης σε όλην την Ελλάδα (προστίθενται περισσότερα με σταθερό ρυθμό) και μπορεί να το αξιοποιήσει κανείς τόσο μέσω Web (από το www.box.gr) όσο και μέσα από τα apps του για κινητά ή tablets που στηρίζονται σε iOS και Android.
Το BOX φέρνει στο προσκήνιο μία σειρά από δυνατότητες που το διαχωρίζουν από άλλες παρόμοιες υπηρεσίες. Ο χρήστης μπορεί, για παράδειγμα, να προγραμματίσει από πριν (έως και 5 ημέρες μπροστά και στις ώρες παράδοσης της προτίμησής του) παραγγελίες έτσι ώστε να μην ταλαιπωρείται με αναμονή σε "ώρες αιχμής". Μπορεί επίσης να συλλέγει με πολλαπλούς τρόπους - με κάθε παραγγελία και πληρωμή μέσω κάρτας, με αξιολόγηση καταστημάτων, καλώντας φίλους να δοκιμάσουν το BOX - πόντους τους οποίους μπορεί στην συνέχεια να αξιοποιεί όπως ο ίδιος προτιμά.
Ο χρήστης μπορεί π.χ. να εξαργυρώνει τους πόντους αυτούς στο τελικό βήμα κάθε παραγγελίας για έκπτωση, μπορεί να τους μετατρέπει σε ΜΒ δεδομένων για χρήση στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE, μπορεί και να τους συγκεντρώνει για να εισπράττει αξιόλογες δωροεπιταγές από γνωστές εμπορικές επιχειρήσεις. Τις ημέρες που γράφονταν αυτές οι γραμμές τέτοιες επιχειρήσεις περιελάμβαναν π.χ. τα πρατήρια ΕΚΟ, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, Intersport ή Funky Buddha, τα πολυκαταστήματα Attica και McArthurGlen ή την αλυσίδα καταστημάτων Notos/Notos Home.
Αυτόν τον καιρό, μάλιστα, έως και τις 31/12 το BOX ανταμοίβει κάθε ευρώ παραγγελίας (!) που γίνεται μέσα από αυτό με 500 πόντους, προσφορά "γνωριμίας" που ο χρήστης μπορεί να αξιοποιήσει με όλους τους παραπάνω τρόπους.
Εννοείται πως, τόσο στο website του BOX όσο και στα apps του, μπορεί κάποιος να διαμορφώσει το δικό του προσωπικό προφίλ. Τις σχετικές πληροφορίες η υπηρεσία αξιοποιεί για να αναζητήσει αυτόματα τα κοντινότερα καταστήματα στην τοποθεσία που έχει δηλώσει (υποστηρίζονται περισσότερες από μία διευθύνσεις π.χ. για σπίτι και γραφείο), να τού προτείνει καταστήματα με φαγητό που ταιριάζει στις προτιμήσεις του, να κρατά ιστορικό με τις παραγγελίες του ώστε να μπορεί ν' ανατρέξει εύκολα σε αυτές, αλλά και να τον ενημερώσει για νέα καταστήματα των αγαπημένων του κατηγοριών που προστίθενται στην ολοένα και μεγαλύτερη λίστα των συνεργαζόμενων με το BOX.
Το BOX εμπεριέχει, δε, και το... κοινωνικό στοιχείο στην χρήση του, καθώς ο καταναλωτής μπορεί όχι μόνο να βαθμολογεί τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται η υπηρεσία (συμμετέχοντας έτσι στην ανάδειξη των καλύτερων), αλλά να αξιολογεί ακόμη και κάθε... πιάτο (!) από το μενού τους και να προτείνει στους φίλους του εκείνα τα καταστήματα και πιάτα που θεωρεί περισσότερο αξιόλογα. Πρόκειται για μία υπηρεσία που έχει σχεδιαστεί με την φιλοδοξία να κάνει πράγματα που άλλες δεν προσέφεραν ως τώρα και σαφώς έχει την προοπτική να κερδίσει την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού γρήγορα.
Μια δοκιμή είναι άλλωστε αρκετή και εύκολη: οι χρήστες του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE μπορούν να εισέλθουν απευθείας στην υπηρεσία με το υπάρχον COSMOTE ID τους (αυτό που χρησιμοποιούν δηλαδή στο app και το website της εταιρείας), ενώ για τους νέους πελάτες η εγγραφή και διαμόρφωση προφίλ χρειάζεται ελάχιστα λεπτά. Και η προσφορά "γνωριμίας" του BOX θα διαρκέσει ως το τέλος του χρόνου - διάστημα αρκετό για να συλλέξει κανείς με όχι πολλές παραγγελίες, πάρα πολλούς πόντους για εκπτώσεις, δωροεπιταγές και δωρεάν ΜΒ δεδομένων για χρήση Internet με το κινητό του. Είναι να το... σκέφτεσαι πολύ; Φυσικά και όχι!