banner

MWC 2012: H παρουσία της HTC

Νέα σειρά smartphones, νέα στρατηγική

Πέρα από το νέο brand που θα καλλιεργήσει η HTC το 2012, θα συνεχίσει να προωθεί και εκείνα τα στοιχεία που διαφοροποιούν τα δικά της προϊόντα από την - εν πολλοίς... ομογενοποιημένη δυστυχώς - πληθώρα άλλων κινητών βασισμένων σε Android. Η κορεάτικη εταιρεία έχει, για παράδειγμα, επανσχεδιάσει σε μεγάλο βαθμό το HTC Sense, το γραφικό περιβάλλον των extra λειτουργιών που συνδυάζει με το λειτουργικό της Google. Στην νέα του έκδοση, την 4.0, το Sense είναι ταχύτερο, καταναλώνει λιγότερους πόρους αλλά συνεχίζει να είναι περισσότερο καλαίσθητο από το "σκέτο" Android 4.0.

H ΗΤC έχει ενσωματώσει στο Sense 4.0 σύστημα διαχείρισης της κάμερας που προσφέρει σημαντικές πρόσθετες δυνατότητες, ενώ έχει επεκτείνει τη χρήση της ακουστικής τεχνολογίας Beats Audio - που είχαμε συναντήσει πέρυσι στα Sensation XE και XL - ώστε αυτή να μην αξιοποιείται μόνο στην εφαρμογή αναπαραγωγής μουσικής. Ο χρήστης την έχει πλέον διαθέσιμη και σε games, και σε ταινίες, και σε άλλες εφαρμογές από ανεξάρτητες ομάδες παραγωγής apps. Ενδιαφέρον bonus, δε, σε όλα αυτά και η δωρεάν προσφορά 25 GB Δικτυακού αποθηκευτικού χώρου σε κάθε νέο κάτοχο One, μέσα από τη συνεργασία της με τη γνωστή υπηρεσία Dropbox. Δίνει έτσι, κατά κάποιο τρόπο, τη δική της απάντηση στην υπηρεσία iCloud των iPhone/iPad - αν και το πόσο επιτυχημένα έχει συνδυαστεί ο χώρος του Dropbox με τις εφαρμογές του Sense και του Android γενικότερα, απομένει ν' αποδειχθεί.

Ίσως ενδεικτικά, η HTC δεν ανέφερε τίποτε στο πλαίσιο της MWC σχετικά με μελλοντικά της κινητά βασισμένα σε Windows Phone 8. Σε συνεντεύξεις παραδέχθηκε πως έχει στα σχέδια νέα μοντέλα μετά από το εντυπωσιακό Titan και το πάρα πολύ καλό Radar, όμως δεν περιμένουμε να μάθουμε τίποτε σχετικό μέχρι το καλοκαίρι το συντομότερο (αφού και τα Windows Phone 8 αναμένονται από το Σεπτέμβρη και μετά). Με δεδομένο το γεγονός ότι η ποιότητα των τριών One θα είναι από πολύ καλή "και πάνω" για την κατηγορία του καθενός, θα έχει ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε ποιούς τρόπους θα διαλέξει η HTC ώστε να προωθήσει το νέο brand, να "περάσει το μήνυμα" των δικών της προτάσεων - καινούργια smartphones με Android θα δούμε το λιγότερο... 50 ή 60 φέτος! - και να κερδίσει μερίδιο αγοράς σε βάρος του ανταγωνισμού. Το επόμενο διάστημα, θα μάθουμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner