Μιλώντας για το PlayStation4, αυτό είναι επίσης μία από τις μεγάλες μάχες για τη Sony - οι άλλες δύο αφορούν στο PS Vita και την υπερυψηλή ευκρίνεια, όπου η ιαπωνική εταιρεία πρέπει επίσης να τοποθετηθεί καλύτερα ή/και ανταγωνιστικά απέναντι στις Nintendo από τη μία πλευρά, τις LG, Samsung και Toshiba από την άλλη αντίστοιχα. Η Nintendo έχει φυσικά να δώσει κι αυτή τη δική της μάχη - αυτή της διάσωσης του WiiU - αλλά η συγκεκριμένη αφορά μερικά νέα games και όχι ουσιαστικά καινούργια προϊόντα. Οι δύο κορεάτικες εταιρείες, άλλωστε, θα ήθελαν να επαναλάβουν και στις τηλεοράσεις υπερυψηλής ευκρίνειας την εμπορική επιτυχία που σημείωσαν στις υψηλής - όμως οι συνθήκες μπορεί αυτή τη φορά να αποδειχθούν διαφορετικές κι όχι το ίδιο ευνοϊκές.
Τα smartphones και τα tablets θα είναι, πάντως, ξανά οι κατηγορίες στις οποίες θα δοθούν οι πιο πολλές μάχες. H HTC θα προσπαθήσει με νέο επικοινωνιακό μήνυμα και νέες εκδοχές του One να παραμείνει σε θέση αξιοπρόσεκτη, η Apple θα προσπαθήσει με το iPhone 5S και ίσως ένα ενδεχόμενο φθηνότερο iPhone 5C να μην χάσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τα Galaxy S4 της Samsung, ενώ η τελευταία θα προσπαθήσει να μην χάσει τη διαφορά που την χωρίζει από τις Sony και LG στο συγκεκριμένο τομέα - αυτές με νέα μοντέλα προφανώς θα επιδιώξουν το αντίθετο. Η Google, η Asus, η Samsung και η Sony επίσης θα επιχειρήσουν να διαμορφώσουν υψηλότερα ποσοστά στα tablets εις βάρος των δύο iPad της Apple, διαδικασία που έχει ξεκινήσει από τα τέλη της περασμένης χρονιάς αλλά θα κορυφωθεί στα τέλη της φετινής.
Υπάρχουν, φυσικά, κι άλλα προϊόντα, κι άλλες προτάσεις, κι άλλα πεδία μάχης: πλειάδα νέων laptop και υβριδικών συσκευών από κατασκευαστές όπως οι HP, Asus και Sony, νέες κάρτες γραφικών για PC (από την AMD) και φθηνότερες (από την nVidia), αλλά και νέες ψηφιακές φωτογραφικές και βιντεοκάμερες όλων των κατηγοριών, από συνήθεις υπόπτους όπως Nikon, Canon, Panasonic και ξανά η Sony. Τα ολοκληρωμένα συστήματα home cinema, οι ενισχυτές και οι προβολείς θα φιλοξενήσουν πολλές νέες προτάσεις από όλους τους "μεγάλους παίκτες" της αγοράς αυτής, ενώ τα video games τωρινής και νέας γενιάς που θα κυκλοφορήσουν από την 1/9 έως και την 20/12 θα είναι περισσότερα από 300 (!) φέτος. Με μία λέξη: τίποτε λιγότερο από μία πραγματική καταναλωτική... καταιγίδα προϊόντων, ικανή να αλλάξει σημαντικά το τοπίο της τεχνολογικής αγοράς για το 2014. Χωρίς καμία υπερβολή... ανυπομονούμε!