banner

Assassin's Creed Odyssey: πρώτες εντυπώσεις

Σκηνικό αρχαιοελληνικό, παρουσίαση εντυπωσιακή, βλέψεις εξελικτικές

Το demo που προσέφερε για δοκιμή στα μέσα ενημέρωσης η αντιπρόσωπος εταιρεία της Ubisoft στην χώρα μας, η CD Media, ήταν ουσιαστικά το ίδιο με αυτό που έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση της Ε3 2018 στο Los Angeles μερικές ημέρες νωρίτερα: ο Alexios ή η Cassandra μεταβαίνουν στην Μύκονο όπου θα πρέπει να αναλάβουν δύο παράλληλες αποστολές, έχοντας την δυνατότητα να αξιοποιήσουν πλοιάρια για να περάσουν και στο κοντινό νησί της Δήλου. Από πάρα πολύ νωρίς, δε, ο παίκτης έρχεται σε επαφή με ένα από τα νέα στοιχεία του επερχόμενου Assassin's Creed, τους διαλόγους: αυτοί λαμβάνουν χώρα ανάμεσα στον πρωταγωνιστή και διάφορους χαρακτήρες και αξιοποιούνται με τον πασίγνωστο πια μηχανισμό των διαφορετικών επιλογών σε ερωτήσεις κι απαντήσεις.

Για να είμαστε ειλικρινείς δεν διακρίναμε σημαντικές διαφορές στην έκβαση του σεναρίου βάσει των απαντήσεων που επιλέγαμε, όμως το τμήμα του Odyssey που παίξαμε ήταν μικρό και οι όποιες συνέπειες στις επιλογές αυτές ίσως γίνονται αντιληπτές αργότερα. Πιο πολλές πιθανότητες να επηρεάσουν την ψυχαγωγική εμπειρία του κοινού με το νέο Assassin's Creed έχουν οι διαβαθμίσεις των extra δυνατήτων που ο παίκτης "χτίζει" σιγά-σιγά (skill tree), εστιάζοντας σε ορισμένες που επιβάλλουν ή ενθαρρύνουν διαφορετικές προσεγγίσεις σε παρόμοιες καταστάσεις. Οι extra αυτές δυνατότητες είναι πάρα, μα πάρα πολλές και φαίνονται όντως ικανές να προσφέρουν συνολικά "διαφορετικό παιχνίδι" στους παίκτες που θα διαλέξουν ν' ακολουθήσουν ένα εξελικτικό μονοπάτι ως το τέλος του.

Οι φίλοι και φίλες του Αθηνόραμα Digital που σκέπτονται πως με... όλους αυτούς τους διαλόγους και την προοδευτική διαμόρφωση του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα η Ubisoft βαδίζει πλέον στον δρόμο των RPG τύπου The Witcher δεν έχουν φυσικά άδικο - μεταξύ μας, ωστόσο, προς τα εκεί κινούνταν σχεδόν νομοτελειακά η σειρά των Assassin's Creed από τη στιγμή που οι Γάλλοι αποφάσισαν να προικίζουν κάθε νέο τίτλο με περισσότερο "βάθος", έτσι ώστε αυτός να είναι επεκτάσιμος μέσω extra Δικτυακού περιεχομένου (DLC). Θα έχει σαφώς ενδιαφέρουν να διαπιστώσουμε πώς θα υποδεχθούν οι "παραδοσιακοί" ακόλουθοι των Assassin's Creed αυτές τις προσθήκες, καθώς ακόμη και από το μικρό demo που παίξαμε κατέστη σαφές πως οι gamers που απλώς θα ξεκινήσουν να συγκρούονται με εχθρικούς στρατιώτες χωρίς τακτική και πρόσθετα εφόδια, δεν έχουν τύχη στο Odyssey.

Στο πλαίσιο του demo αυτού παίξαμε και την επιλογή παιχνιδιού των Conquest Battles: αυτές αναθέτουν στον παίκτη την συμμετοχή σε μάχες που διαδραματίζονται ανάμεσα σε πολυάριθμους στρατιώτες γύρω του και του "επιβάλλουν" να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβασή τους. Εκεί γίνονται εντονότερα αντιληπτές οι αλλαγές που έχουν γίνει από την Ubisoft στις προσωπικές συγκρούσεις, καθώς η κίνηση είναι ταχύτερη, οι αντίπαλοι εξυπνότεροι (από την στιγμή που θα εντοπίσουν τον μαχητή του παίκτη βέβαια...) και η αποφυγή των χτυπημάτων ακόμη σημαντικότερη απ' ότι άλλοτε. Με τον τεχνικό τομέα να είναι αναμενόμενα υψηλού επιπέδου σε γραφικά και ήχο αλλά... όχι και στερούμενος προβλημάτων στην ομαλή απεικόνιση, όλα δείχνουν πως έχουμε να κάνουμε με ένα Assassin's Creed που έχει φιλοδοξίες διάκρισης αλλά και αντίστοιχα πολλά πράγματα να αποδείξει με την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο. Για να δούμε, λοιπόν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner