Οι ποιοτικές και εμπορικά επιτυχημένες σειρές video games εννοείται πως, σε καιρούς που διανύουμε, θεωρούνται από τις μεγάλες εκδότριες εταιρείες τίτλων "ασφαλέστερες" ως επενδύσεις - γι' αυτό και τις καλλιεργούν σε βάθος χρόνου άλλωστε. Το "αντίπαλο δέος" των περίφημων Call of Duty, το Battlefield της Electronic Arts, δεν κυκλοφόρησε πέρυσι το χειμώνα σε νέα έκδοση, φέτος το φθινόπωρο όμως οι φίλοι της σειράς θα έχουν την ευκαιρία να επιστρέψουν στα πεδία μάχης του με το τέταρτο κατά σειρά μέλος της οικογένειας τίτλων που πολλοί θεωρούν πιο ενδιαφέρουσα από αυτή των CoD.
H δημιουργός εταιρεία των Battlefield, η DICE, αποκάλυψε τον τίτλο χθες αργά το βράδυ στο Σαν Φρανσίσκο, στο πλαίσιο της διοργάνωσης GDC 2013 (και σε παράλληλη ειδική παρουσίαση στη Στοκχόλμη). Επιδείχθηκε υλικό διάρκειας 20 λεπτών σχεδόν, τα τεκταινόμενα του οποίου εκτυλίσσονται στο σεναριακό τμήμα του Battlefield 4 σε μία αποστολή διάσωσης στην Σανγκάη, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο (όχι δηλαδή demo video). Η νέα έκδοση στηρίζεται στον μηχανισμό προβολής 3D γραφικών Frostbite 3, στον οποίο η DICΕ έχει κάνει πολλές αλλαγές και βελτιώσεις από το 2011, και το αποτέλεσμα σε σημεία ήταν αληθινά εντυπωσιακό, κυριολεκτικά στα όρια του "κινηματογραφικού". Η δημιουργός εταιρεία υπόσχεται ακόμη υψηλότερου επιπέδου οπτικοακουστικό τομέα στην τελική έκδοση του τίτλου, καθώς και πολλά νέα στοιχεία στον τρόπο παιχνιδιού, τα οποία θα αποκαλύψει λεπτομερώς στην έκθεση της Ε3 τον Ιούνιο στο Λος Άντζελες.
Κάτι καινούργιο είναι βέβαιο πως επιφυλάσσει η DICΕ στον τομέα επιλογών που την έκαν ε διάσημη, αυτόν της συμμετοχής πολλών παικτών ανταγωνιστικά ή συνεργατικά μέσω Internet δηλαδή. Οι Σουηδοί δεν έδειξαν απολύτως τίποτε από αυτό το τμήμα του τίτλου, παρ' ότι γνώριζαν πως το πιστό κοινό των Battlefield θα απογοητευτεί, προκειμένου να "κάνουν την έκπληξη" σε κάποια άλλη χρονική στιγμή (όχι απαραίτητα στην έκθεση της Ε3). Συν τοις άλλοις, ο τίτλος έχει μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί για κυκλοφορία μόνο σε προσωπικούς υπολογιστές, αν και δεν μπορούμε να φανταστούμε την ΕΑ να μην εκμεταλλεύεται την τεράστια πελατειακή βάση των PS3 και Xbox 360 (σχεδόν 150 εκατομμύρια καταναλωτών τις μέρες που γράφονταν αυτές οι γραμμές).
Ενδιαφέρον θα έχει, επίσης, να διαπιστώσουμε αν και κατά πόσο η DICE θα "κάνει την υπέρβαση" και θα διαθέσει μέσα στην επερχόμενη εορταστική περίοδο το Battlefield 4 και για το νέο PlayStation 4 και το επόμενο Xbox, με δεδομένο ότι αυτά - το πρώτο σίγουρα, το δεύτερο σχεδόν σίγουρα - αξιοποιούν υποσυστήματα PC, οπότε μια "μεταφορά" από την έκδοση για Η/Υ δεν θα ήταν θεωρητικά δύσκολη. Όπως πάντα, ίδωμεν!