Το δεύτερο demo που παίξαμε, ωστόσο, ήταν πολύ περισότερο ενδιαφέρον κι ενδεικτικό. Λεγόταν Shield Pose και ανέθετε στον παίκτη να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο του Wii U ως ασπίδα, ώστε να προφυλαχθεί από τα βέλη που εκτόξευαν προς το μέρος του εικονικοί... πειρατές. Τα βέλη έρχονταν από διάφορες κατευθύνσεις και ο παίκτης έπρεπε να μετακινήσει αντίστοιχα το ίδιο το χειριστήριο, κοιτώντας στην οθόνη του ώστε να υπολογίσει πού θα πρέπει να το τοποθετήσει ώστε να παρεμποδίσει τα βέλη. Είναι αλήθεια πως αυτό το demo απέδιδε αίσθηση τελείως διαφορετική από τη... συνήθη μπροστά στην τηλεόραση, αφού ο παίκτης έπρεπε να κοιτά το χειριστήριο και να υπολογίζει αποστάσεις και χρόνους βάσει αυτών. Αφού... "καρφώνονταν", δε, τα βέλη στην εικονική ασπίδα, ο παίκτης κινώντας το χειριστήριο έπρεπε να τα αποκολλήσει από αυτήν, ενώ στη συνέχεια έπρεπε να το κάνει και σε συνδυασμό με τη μουσική που ακουγόταν στο υπόβαθρο. Όντως διασκεδαστικό!
Πέρα από τα δύο προαναφερθέντα demos, υπήρχαν και κάποια ακόμη που δοκιμάσαμε τα οποία θα χαρακτήριζε κανείς περισσότερο ως... αλληλεπιδραστικά video. Το ένα δεν ήταν άλλο από το video που επιδείχθηκε στην συνέντευξη Τύπου ως δείγμα των γραφικών του Wii U: μία κουκουβάγια πετά πάνω από έναν γιαπωνέζικο τύπο, λεπτομερής και με πολύ καλό φωτισμό στο γύρω περιβάλλον, και ο παίκτης μπορεί με το ιδιότυπο χειριστήριο να ελέγξει που "βλέπει" η κουκουβάγια δεξιά, αριστερά, αλλά και πάνω ή κάτω της. Το άλλο ήταν η σεκάνς (γύρω στο 1.5 λεπτό) που θα μπορούσε να προέρχεται από έναν τίτλο Zelda υψηλής ευκρίνειας: εκεί ο παίκτης μπορούσε να αλλάξει τις συνθήκες φωτισμού σε μέρας ή νύχτας, αλλά και να μεταφέρει την εικόνα που βλέπει από την οθόνη της τηλεόρασης σε αυτή του χειριστηρίου και αντίστροφα. Όχι... εκθαμβωτικά και τα δύο, αλλά ενδιαφέροντα.
Όπως ομολογήσαμε και στην εισαγωγή αυτού του άρθρου, ούτε κατά διάνοια αρκετή δεν ήταν η επαφή που είχαμε με το Wii U μέσω των demo της Ε3 για να αποκτήσουμε άποψη του τί προσφέρει πραγματικά το σύστημα της Nintendo και ποιά αίσθηση θα έχουν τα games του. Το σίγουρο είναι πως και η ίδια η ιαπωνική εταιρεία πειραματίζεται με διαφορετικούς τρόπους συνεργασίας του χειριστηρίου με την τηλεόραση και πώς αυτοί θα υλοποιούνταν όχι σε... mini-games ή tech-demos, αλλά εμπορικούς τίτλους με τους οποίους οι παίκτες θα ήθελαν να ασχοληθούν επί μακρώ. Πιθανώς στη γερμανική έκθεση της GamesCom ή στην ιαπωνική του Tokyo Game Show η Nintendo θα επιδείξει περισσότερα και συγκεκριμένα πράγματα. Και, με προγραμματισμένη την κυκλοφορία του Wii U για το 2012,