H Microsoft, έχοντας στηρίξει πολλά στο Kinect, έχει κάθε συμφέρον να προωθεί το γεγονός ότι το περιφερειακό της είναι τεχνολογικά περισσότερο φιλόδοξο από το PlayStation Move - στο πλαίσιο αυτό επέδειξε, όπως περιμέναμε, το επόμενο εξελικτικό βήμα στην αλληλεπίδρασή του με τους χρήστες. Το Kinect Fun Labs τούς προσφέρει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις "3D" ιδιότητες ανίχνευσης του Kinect για να δημιουργήσουν χωρίς περίπλοκες διαδικασίες τρισδιάστατες αναπαραστάσεις του προσώπου και του σώματός τους (avatars), να εισάγουν αντικείμενα από τον πραγματικό κόσμο στον εικονικό (3D objects), αλλά και να συνδυάσουν φωτογραφίες και ειδικά εφέ εύκολα, επίσης σε ψευδο-3D. Τα αποτελέσματα είναι, ομολογουμένως, από ενδιαφέροντα έως άκρως εντυπωσιακά ενίοτε!
Επειδή, βεβαίως, το gaming είναι πάνω απ' όλα... business για τις πολυεθνικές αυτού του μεγέθους, η Microsoft δεν παρέλειψε να ανακοινώσει - και να επιβεβαιώσει για κυκλοφορία μέσα στην εορταστική περίοδο - τις δεύτερες, ανανωμένες και εμπλουτισμένες εκδόσεις των αντικειμενικά καλύτερων games αυτή τη στιγμή για Kinect, του Dance Central και του Kinect Sports. Όσο για το τέλος; H έκπληξη είχε διαρρεύσει λίγη ώρα πριν ξεκινήσει η συνέντευξη Τύπου και δεν είναι άλλη από την επιβεβαίωση του, σαφώς σημαντικού και σίγουρα ποιοτικού, Halo 4 - έστω κι αν η ανακοίνωση αυτή περισσότερο ως αντίβαρο στα όσα καινούργια θ' ανακοινωθούν από τις Nintendo και Sony χρησιμοποιήθηκε, καθώς μόνο την πληροφορία διάθεσής του την εορταστική περίοδο του 2012 έχουμε κι όχι κάτι παραπάνω.
Και χωρίς την ανακοίνωση του Halo 4, πάντως, η Microsoft θα είχε να επιδείξει αναμφίβολα μία επιτυχημένη παρουσίαση. Και το κοινό των αφοσιωμένων gamers κάλυψε (σίγουρα για φέτος), και το Kinect εξελίσσει σημαντικά (με χρονικό ορίζοντα... πέρα από φέτος), και απέδειξε πως το Xbox 360 θα έχει εύρωστη παρουσία στο χώρο και τα επόμενα χρόνια, ό,τι κι αν κάνει ο ανταγωνισμός. Ίσως ακούγεται υπέρμετρα φιλόδοξη η δήλωση του προέδρου του τμήματος, του Don Mattrick, για στόχο κατάκτησης της πρώτης θέσης από το Xbox 360 όχι μόνο στην αμερικανική αγορά (όπου την έχει ήδη) αλλά στην παγκόσμια. Δεν παύει ωστόσο να υπενθυμίζει σε όλους πως η αμερικανική εταιρεία θέτοντας υψηλούς στόχους από την αρχή, έφτασε στην περίοπτη θέση που έχει σήμερα. Και ένα Xbox 360 με πελατειακή βάση π.χ. 75 εκατομμυρίων συστημάτων το 2014 θα θέσει τις καλύτερες βάσεις για τον διάδοχό του. Έως τότε, τουλάχιστον, στο παρόν Xbox έχουμε να δούμε πολλά!