Ο διάδοχος του PSP, το NGP, απασχολεί τον ειδικό Τύπο από την ημέρα που αποκαλύφθηκε στις αρχές της χρονιάς. Στην παρουσίαση της Sony ωστόσο είχαμε για πρώτη φορά την ευκαιρία να συλλέξουμε μια σειρά από πολύ σημαντικά στοιχεία γι' αυτό. Το πρώτο, φυσικά, ήταν το επίσημο όνομά του: PlayStation Vita (περισσότερα εδώ). Το δεύτερο ήταν η τιμή πώλησής του, μια εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη (περισσότερα εδώ). Το τρίτο ήταν η δέσμευση της Sony για την αμέριστη εκ μέρους της υποστήριξη με πολλά διαφορετικά games ειδικά σχεδιασμένα για το PS Vita, από την πρώτη μέρα εμφάνισής του στα καταστήματα. Και το τέταρτο ήταν η ανάμιξη των ανεξάρτητων εταρειών στην προώθηση του νέου φορητού συστήματος της Sony.
Στα games της ίδιας της ιαπωνικής εταιρείας περιλαμβάνονται εκδόσεις των Uncharted, LittleBigPlanet, Hot Shot Golf και Modnation Racers - πέρα δηλαδή από τα Wipeout, Super Stardust και Hustle Kings που γνωρίζαμε ήδη. Αναφοράς αξίζει ένας νέος τίτλος της Sony, το Ruin, action RPG που θα κυκλοφορήσει τόσο σε PS Vita όσο και σε PS3: οι δύο εκδόσεις αποθηκεύουν την πρόοδο του παίκτη στο Internet και επιτρέπουν τη συνέχιση του παιχνιδιού από το ένα σύστημα στο άλλο απευθείας. Στα games τρίτων εταιρειών περιλαμβάνονται πολλοί γνωστοί τίτλοι της Electronic Arts, το BioShock της Irrational και το επερχόμενο Street Fighter X Tekken της Capcom. Υποστήριξη στο PS Vita έχουν δηλώσει πως θα προσφέρουν όλες σχεδόν οι μεγάλες εταιρείες παραγωγής video games αυτή τη στιγμή, οπότε περιμένουμε περισσότερες σχετικές ανακοινώσεις στην έκθεση GamesCom της Κολονίας τον Αύγουστο, καθώς και το Tokyo Game Show τον Οκτώβρη.
Συνολικά, δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς το γεγονός ότι η Sony πέτυχε όλα όσα έπρεπε να επιτύχει με την παρουσίαση της στο πλαίσιο της φετινής Ε3. Επέδειξε πόσο ισχυρή μπορεί να είναι η παρουσία του PS3 στα μάτια των αφοσιωμένων gamers, με ΑΑΑ παραγωγές από αυτές που κατ' εξοχήν προτιμούν. Απέδειξε πως η υποστήριξή της στην εικόνα 3D και το χειρισμό με ανίχνευση κίνησης δεν χτίστηκε βάσει των... επιταγών της τεχνολογικής "μόδας", αλλά ως αναπόσπαστο κομμάτι του πώς η εταιρεία επιθυμεί να προωθήσει την οικιακή διασκέδαση με το PS3. Και, φυσικά, προετοίμασε με τρόπο πειστικό το δρόμο για την έλευση στα καταστήματα του δεύτερου φορητού της συστήματος ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας, για το οποίο έχει επίσης μεγάλες βλέψεις. Τρία στα τρία, δηλαδή. Από το Σεπτέμβρη, και έμπρακτα!