Ένα από τα συνήθη - ελαφρώς... ανόητα ίσως, αλλά καθιερωμένα - άρθρα που ακολουθούν την ολοκλήρωση κάθε έκθεσης Ε3, είναι αυτά που αφορούν στον περίφημο "νικητή". Ποιός είναι αυτός; Από το 2001 και μετά, ένας από τους τρεις μεγάλους "μονομάχους" του home entertainment: είτε η Sony, είτε η Microsoft, είτε η Nintendo (παλιότερα ήταν η Sega μα έκτοτε... μας τέλειωσε δυστυχώς ως κάτοχος φορμά). Κάθε χρόνο "ζυγίζουμε" και "ξεχωρίζουμε" έναν από τους τρεις αυτούς "μονομάχους" ως "νικητή", με την έννοια εκείνου που χαρακτήρισε την εκάστοτε Ε3 περισσότερο από τους αντιπάλους του λόγω π.χ. μιας σημαντικής ανακοίνωσης ή αποκάλυψης που έκανε ή λόγω π.χ. μιας γενικότερης παρουσίας του τόσο ποιοτικής, ώστε να μην χωρά αμφιβολία στο αν ήταν ο καλύτερα προετοιμασμένος ή όχι.
Ε, λοιπόν, στη φετινή Ε3 είμαστε της γνώμης ότι δεν είχαμε νικητή. Και, παραμερίζοντας τις προτιμήσεις ή τις εμμονές του - γνωστά και μη εξαιρετέα fanboys, σε σας απευθυνόμαστε - έχουμε την αίσθηση πως τη γνώμη αυτή ο καθένας μπορεί να την ενστερνιστεί τελικά, αν "βάλει κάτω" την Ε3 2011 και καταμετρήσει τα όσα ανακοινώθηκαν κι επιδείχθηκαν από τις Sony, Microsoft και Nintendo.
Ας ξεκινήσουμε από την τρίτη, γιατί αν υπήρχε περίπτωση να αναδειχθεί "νικητής" φέτος, η ιαπωνική εταιρεία είχε τις πιο πολλές πιθανότητες. Η ανακοίνωση άλλωστε ενός νέου συστήματος ηλεκτρονικής διασκέδασης για το σπίτι είναι πάντα γεγονός με "ειδικό βάρος" για την αγορά, σε πολλαπλά επίπεδα. Η Nintendo αποκάλυψε όντως το Wii U - και μας αρέσει - αλλά θεωρούμε πως δεν το παρουσίασε με τρόπο τέτοιο, ώστε οι δυνατότητες και οι προοπτικές του να καταστούν σαφείς σε όλους. Τα ερωτήματα γι' αυτό, μάλιστα, παραμένουν πολλά και μεγάλα. Κατανοούμε πως η ιαπωνική εταιρεία ήταν κατά βάση υποχρεωμένη να προχωρήσει στην αποκάλυψη του διαδόχου του Wii, μα και πάλι... θα μπορούσε να είχε γίνει και καλύτερα. Πολύ.