Μία από τις πιο σημαντικές - κι όπως αποδείχθηκε εν τέλει δίκαιες - επικρίσεις που είχε δεχθεί η Nintendo όταν ανακοίνωσε το Wii, αφορούσε στον εξοπλισμό του: τα υποσυστήματα που το απαρτίζουν και προσδιορίζουν, εν τέλει, τί μπορεί να κάνει. Το προϊόν της ιαπωνικής εταιρείας ήταν τεχνολογικά παρωχημένο από την ημέρα που... κυκλοφόρησε ουσιαστικά, κάνοντας την επιλογή να επικεντρωθεί στον τρόπο χειρισμού και σε τίποτε άλλο, όταν όλα βάδιζαν ήδη προς την υψηλή ευκρίνεια και τη δικτύωση των συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας. Η Nintendo δικαιώθηκε με τις πωλήσεις του Wii, καθώς όντως σημαντικό τμήμα του κοινού "προσπέρασε" τα μετριότατα γραφικά και τον κακό ήχο και διασκέδασε με το Wiimote και τα games του. Και, για το πρώτο διάστημα, αυτό φάνηκε πως ήταν αρκετό.
Εν έτει 2012, όμως, όταν δηλαδή θα κυκλοφορήσει το Wii U, τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά: η υψηλή ευκρίνεια είναι πια κοινός τόπος, ο πολυκάναλος ήχος αξιοποιείται σε πολλά ΑΑΑ games, η δικτύωση είναι ακρογωνιαίος λίθος της στρατηγικής των εταιρειών, η εικόνα 3D κερδίζει αργά μα σταθερά μια θέση στο χώρο του home entertainment. Το Wii U δεν έχει την πολυτέλεια να είναι τεχνολογικά κατώτερο όταν διατεθεί - για την ακρίβεια, θα έπρεπε να είναι πιο ισχυρό από τα Xbox 360 και PS3, αν δεν θέλει να βρεθεί στην ίδια τεχνολογικά μειονεκτική θέση το 2014. Ευτυχώς, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που γνωστοποιεί αυτές τις μέρες η Nintendo, το Wii U δείχνει να είναι στο ίδιο επίπεδο ισχύος με τα άλλα δύο συστήματα υψηλής ευκρίνειας, σε ανώτερο αν οι φήμες αληθεύουν.
Η ιαπωνική εταιρεία επέλεξε να μην ανακοινώσει επίσημα και αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Wii U στη χθεσινή της συνέντευξη Τύπου. Επιβεβαίωσε κάποια, άφησε άλλα αδιευκρίνιστα, κάποια (όπως πάντα) θα τα μάθουμε... αφού κυκλοφορήσει το προϊόν στην αγορά. Ακολουθούν όμως όσα μπορέσαμε να συγκεντρώσουμε από διάφορες πηγές. Έχουμε και λέμε, λοιπόν!