banner

Ε3 2012: Εντυπώσεις από το The Book of Spells

To PS Move, το μαγικό βιβλίο και... η Rowling!

Το περιεχόμενο αυτό είναι ουσιαστικά οι μικρές ιστορίες πάνω στις οποίες βασίζεται η εκμάθηση καθενός από τα 30 διαφορετικά ξόρκια που προσφέρονται. Οπότε, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, ένα ποσοστό από το επίδοξο κοινό του The Book of Spells αμέσως-αμέσως θα παίξει με τον τίτλο για να θαυμάσει εκ νέου τη δουλειά της Rowling που έχει καταστήσει τον κόσμο του Harry Potter τόσο επιτυχημένο εμπορικά όλα αυτά τα χρόνια. Η συμμετοχή της Rowling, άλλωστε, δεν εξασφαλίζει "με μία κίνηση" την προσοχή των μέσων ενημέρωσης μόνο, αλλά και την αναγνωρισιμότητα των "μαγικών" στοιχείων που ο τίτλος χρησιμοποιεί, καθώς και τη μελετημένη συλλογιστική του πώς τα ξόρκια αυτά λειτουργούν και απεικονίζονται - κάτι που η Rowling είχε στη διάθεσή της χρόνια να τελειοποιήσει.

Κατά τη διάρκεια πάντως της παρουσίασης της Sony, η αλήθεια είναι, κατέστη σε όλους σαφές πως το The Book of Spells χρειάζεται ακόμη δουλειά ώστε να φτάσει σε σημείο αληθινά πειστικό στα μάτια... μικρών και μεγάλων. Η όλη παρουσίαση και τα εφέ ήταν πολύ όμορφα και προσεγμένα, στον τομέα του χειρισμού όμως χρειαζόταν σε πολλά σημεία περισσότερη προσοχή και ακρίβεια απ' όση μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα παιδί μικρής ηλικίας, ώστε τα ξόρκια να εκτελεστούν σωστά. Επίσης, τα πιο πολλά από τα mini-games που είδαμε (όχι πολλά στον αριθμό αλλά ίσως αντιπροσωπευτικά) ήταν μάλλον αναμενόμενα ή και κοινότυπα - ένα παιδί υποψιαζόμαστε ότι θα χρειαστεί φαντασία και ποικιλία από αυτά, ώστε να τού κρατήσουν το ενδιαφέρον.

Με ημερομηνία κυκλοφορίας του The Book of Spells όχι ακόμη επιβεβαιωμένη από τη Sony - είναι κατά 99% βέβαιο πως θα βρίσκεται στα καταστήματα εγκαίρως για τα Χριστούγεννα, αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς πότε - είναι προφανώς υπερβολικά νωρίς να προβεί κανείς σε οποιοδήποτε συμπέρασμα για το νέο εγχείρημα της ιαπωνικής εταιρείας. Δύο είναι τα βέβαια πράγματα: ένα, η Sony θα πρέπει να στηρίξει δυναμικά μια προσπάθεια στην οποία ολοφάνερα έχουν επενδυθεί τεράστια ποσά χρημάτων (μόνο τα δικαιώματα της Rowling θα πρέπει να κόστισαν πάρα πολύ), προκειμένου να σιγουρέψει την εμπορική της επιτυχία. Δεύτερον, θα πρέπει να έχει φροντίσει με κάποιο τρόπο ώστε το κοινό να έχει μία σαφή εικόνα του τί ακριβώς είναι το The Book of Spells - κυρίως, δε, οι γονείς ανάμεσα στο κοινό αυτό. Γιατί ναι μεν το brandname του Harry Potter είναι πάρα πολύ δυνατό, αλλά ό,τι δεν καταλαβαίνει ο καταναλωτής (και δεν μπορεί να αξιολογήσει έστω και σε βασικό επίπεδο), δεν τιμά εμπορικά. Ευκαιρίες ν' αναφερθούμε στο νέο τίτλο της Sony θα έχουμε - ελπίζουμε - αρκετές μέχρι το χειμώνα, οπότε... μείνετε συντονισμένοι και συντονισμένες!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner