banner

E3 2012: H παρουσίαση της Nintendo

Αποτυχία ξανά, ανησυχία μεγαλύτερη

Έπειτα, είχαμε να κάνουμε με τα games αυτά καθ' αυτά. Πρώτα, με αυτά της ίδιας της Nintendo: καταλαβαίνουμε πως έχει μεγάλο εμπορικό νόημα να επιμένει η ιαπωνική εταιρεία στην εκμετάλλευση των ίδιων και των ίδιων χαρακτήρων, μοτίβων και στυλ παιχνιδιών... αλλά έως πότε; Νέο σύστημα, υψηλής ευκρίνειας, με ενδιαφέρον σύστημα χειρισμού και... ακόμη ένα Super Mario Bros, ακόμη ένα Wii Fit, ακόμη ένα Pikmin (όσο κι αν είχαμε αγαπήσει το αρχικό); Σε ποιά χρονική φάση ακριβώς η Nintendo σκοπεύει να δημιουργήσει κάτι αληθινά καινούργιο, αν όχι σε ένα ολοκαίνουργιο σύστημα, όπου μπορεί να εκμεταλλευτεί τον "κενό μαυροπίνακα" για να προσφέρει κάτι που όντως δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ και πουθενά; Είδαμε... υπαινιγμούς για τέτοιες προθέσεις, αλλά όχι τίτλους που βρίσκονται σε στάδιο προχωρημένο, ώστε να είναι έτοιμοι το χειμώνα.

Όσον αφορά, δε, στα games των ανεξάρτητων εταιρειών; Αυτό που φοβόμασταν: απλές "μεταφορές" τίτλων που είτε έχουν εδώ και καιρό κυκλοφορήσει είτε θα κυκλοφορήσουν και σε άλλα φορμά, πέραν του WiiU. Τίτλοι όπως τα Mass Effect 3, Darksiders II, Trine 2: Director's Cut, Tekken Tag Tournament 2, Ninja Gaiden 3: Razor's Edge, Αssassin's Creed 3, Judst Dance 4 και Batman: Arkham City Armored Edition. Σ' ελάχιστες περιπτώσεις (όπως στο υπέροχο Rayman Legends) έχει προστεθεί κάτι ειδικά για το WiiU, που να έχει ουσιαστική αξία. Το θετικό είναι πως πέρα από τον... συνήθη ύποπτο - τη Ubisoft που φροντίζει να έχει πολλαπλούς τίτλους διαθέσιμους στην πρεμιέρα νέων συστημάτων διασκέδασης - και άλλες ανεξάρτητες εταιρείες δείχνουν πρόθυμες να στηρίξουν το νέο σύστημα της Nintendo. Το αρνητικό είναι πως δεν δείχνουν διατεθειμένες να επενδύσουν τους πόρους που χρειάζεται ώστε τα games τους να αξιοποιήσουν σοβαρά τα ιδιαίτερα στοιχεία του WiiU. Ένα βήμα μπροστά, ένα πλάγια δηλαδή.

Στα υπόλοιπα νέα ή ενδιαφέροντα που... διασώθηκαν από μία συνέντευξη Τύπου άκρως απογοητευτική. Πρώτον: το WiiU θα υποστηρίζει τελικά δύο χειριστήρια GamePad ταυτόχρονα, με τον (προσωρινό;) περιορισμό των 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο σε αυτήν την περίπτωση και όχι των 60 όπως μπορεί να γίνει με ένα. Δεύτερον: WiiU μαύρο υπάρχει (ευτυχώς!) και δείχνει πανέμορφο, απομένει να διαπιστώσουμε και αν θα είναι διαθέσιμο μαζί με το λευκό μοντέλο από την πρώτη μέρα. Τρίτον: ο τίτλος που θα αναλάβει τη δουλειά του... Wii Sports, να εξοικειώσει δηλαδή το κοινό με το νέο χειριστήριο του WiiU, λέγεται Nintendo Land, είναι μια συλλογή από mini-games και αρκετά εξ αυτών δείχνουν άκρως διασκεδαστικά.

Από την άλλη, σιγή ιχθύος για την παρουσίαση μιας εξελιγμένης, ενοποιημένης Δικτυακής υπηρεσίας που θα στηρίξει από κοινού τα WiiU και 3DS, σιγή ιχθύος για τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του WiiU, σιγή ιχθύος και για τον φημολογούμενο αντικαταστάτη του 3DS (αν και η ιαπωνική εταιρεία υποσχέθηκε ενημέρωση γι' αυτό πολύ σύντομα). Εν συντομία: μια χαμένη ευκαιρία, πιθανώς πολύτιμη, αυτή η συνέντευξη Τύπου για τη Nintendo. Είναι οι 5 μήνες που απομένουν, καιρός αρκετός για να διορθωθούν τα σφάλματα (και) της φετινής Ε3; Ίδωμεν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner