banner

E3 2012, Microsoft: τί περιμένουμε

Περισσότερο Kinect και περισσότερες extra λειτουργίες για το Xbox 360. Αλλά... games;

Η Ε3 είναι, πρώτα απ' όλα, ένα... αμερικανικό σόου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται - και η Microsoft το αντιμετωπίζει ίσως ως εθνική της υποχρέωση να κάνει το λιγότερο εντυπωσιακές, και σίγουρα αμερικανοστρεφείς, συνεντεύξεις Τύπου στο πλαίσιο αυτής της έκθεσης. Ο αμερικανικός κολοσσός όμως έχει εν πολλοίς απογοητεύσει με την παρουσία του πέρυσι και πρόπερσι: έχοντας επιτύχει το στόχο του όσον αφορά στο κοινό των αφοσιωμένων gamers, έχει... "χαλαρώσει" υπερβολικά και επικεντρώνεται σε άλλα κοινά. Γεγονός που αποφέρει κέρδη και άλλα πράγματα στη Microsoft, ναι, αλλά καθιστά τις συμμετοχές της στην Ε3 βαρετές, για να μην πούμε τίποτε... βαρύτερο.

Συγκεκριμένα: οι δύο τελευταίες Ε3, ακόμη περισσότερο η προηγούμενη, έχουν επικεντρωθεί στο περιφερειακό ανίχνευσης κίνησης, το Kinect, καθώς και σε games για το οικογενειακό κοινό. Όλα ωραία και καλά, όμως οι περισσότεροι τίτλοι του Kinect είναι ποιότητας μέτριας και κάτω, τα games για το οικογενειακό κοινό ενδιαφέρουν μόνο τους γονείς τα Χριστούγεννα (και αυτοί δεν ενδιαφέρονται για την Ε3), ενώ ο... συνδυασμός των δύο δεν ενδιαφέρει παρά πανελάχιστο κόσμο. Συγνώμη, μαμά Microsoft, αλλά άλλος ένας ανούσιος τίτλος της Disney για το Kinect δεν είναι κάτι που έχει να προσφέρει θετικά στην ηλεκτρονική ψυχαγωγία του σήμερα και του αύριο.

Δυστυχώς, όπως δείχνουν τα πράγματα έχουμε να περιμένουμε περισσότερες τέτοιες... συνεισφορές φέτος. Η Microsoft στην Ε3 θα προσπαθήσει να αποδείξει ότι το Kinect έχει πολλά ακόμη να δώσει, επιδεικνύοντας ουκ ολίγα νέα games. Πανελάχιστα από αυτά θα είναι "games για gamers", ενώ τα πιο πολλά θα είναι κατά πάσα πιθανότητα επιπέδου Star Wars Kinect "και κάτω" όταν θα κυκλοφορήσουν στα καταστήματα. Μακάρι ν' αποδειχθούμε... Κασσάνδρες, προφανώς, όμως όσες υποσχέσεις είχε δώσει το 2010 το Kinect ως ο τρόπος χειρισμού "από το μέλλον", τόσες έχει αθετήσει: αν εξαιρέσει κανείς μερικά games της ίδιας της Microsοft, των υπολοίπων απλώς... "δεν παίζονται" (κυριολεκτικά και μεταφορικά). Δυστυχώς περιμένουμε η ροή των άχρωμων, άγευστων και άοσμων games για Kinect να συνεχιστεί στη φετινή Ε3 - αν μη τί άλλο γιατί το ίδιο το περιφερειακό είναι εμπορικά επιτυχημένο και χάρισε πρακτικά στη Microsoft τους 18 μήνες που χρειαζόταν ώστε να "γεφυρώσει" το Xbox 360 με τον διάδοχό του.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner