Η παρουσίαση της Microsoft, από την άλλη πλευρά, δεν είχε αποστολή να μάς "πουλήσει" εκ νέου το Xbox 360. Είχε απλώς να μας πείσει πως το επιτυχημένο σύστημα της Microsoft δεν θα... υποστεί την ευθανασία που υπέστη πέρυσι το Wii απ' τη Nintendo. Αντίθετα, μάς επιβεβαίωσε αυτό ακριβώς αυτό: ότι η Microsoft έχει ήδη αφήσει πίσω της το Xbox 360 και εστιάζει πλέον στον διάδοχό του. Για τους gamers, δε, οι οποίοι είναι αυτοί που έφεραν τη Microsoft σε αυτήν την περίοπτη θέση με την υποστήριξή τους από νωρίς, έχουν δικαίωμα να είναι πικραμένοι, καθώς η αμερικανική εταιρεία έκανε αναφορές σε νέες υπηρεσίες, συνεργασίες περιεχομένου και λειτουργίες, αλλά σε games ελάχιστες (οι λεπτομέρειες σε αυτό το άρθρο). Δεν είναι άξιο απορίας, συνεπώς, που κανείς δεν αισθάνεται ότι η Microsoft αξίζει διάκριση φέτος για την παρουσία της στην Ε3, πόσο μάλλον της "νικήτριας".
Και η Sony, λοιπόν; Αν έπρεπε να επιλέξουμε οπωσδήποτε κάποια φετινή "νικήτρια της Ε3" φέτος, θα ήταν αυτή όχι επειδή έκανε κάτι εξόχως θαυμαστό ή συνταρακτικό, όχι επειδή είχε το είδος της παρουσίας που επιβλήθηκε, όχι επειδή έφερε στο προσκήνιο κάποιο προϊόν ή υτπηρεσία που "αλλάζει τα δεδομένα" στην αγορά. Θα ήταν βάσει της... "απαγωγής σε άτοπο": με άλλα λόγια, αφού δεν μπορεί να είναι η Nintendo ή η Microsoft...! Η παρουσία της Sony ήταν μετρημένη: ήταν αυτό που έπρεπε να είναι ώστε να είναι πλήρης, αξιοπρεπής, πλήρης κι ελπιδοφόρα - χωρίς να σημαίνει πως και η Sony δεν έκανε τα δικά της λάθη, στα οποία επίσης έχουμε κάνει αναφορά σε αυτό το άρθρο. Σε αντίθεση με τη Nintendo και τη Microsoft, πάντως, αναγνωρίζει κανείς εύκολα στη Sony πως - σε αυτό το χρονικό σημείο - δεν θα μπορούσε κατά βάση να έχει... θεαματικότερη παρουσία, παρ' εκτός κι αν μιλούσε για το PlayStation4. Κάτι για το οποίο ήταν ολοφάνερα νωρίς.
Για να είμαστε ειλικρινείς, ωστόσο, αντί να αποδώσουμε τη διάκριση του "νικητή της Ε3" στη Sony απλώς και μόνο επειδή δεν απογοήτευσε όπως έκαναν οι αντίπαλοί της, προτιμούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Να αποδώσουμε τη διάκριση αυτή στη Ubisoft, την εταιρεία που επέδειξε όχι μόνο το video game-έκπληξη της φετινής Ε3, το Watch Dogs, αλλά και μία σειρά από άλλες, αληθινά ΑΑΑ παραγωγές: τα δύο νέα Assassin's Creed (για οικιακά συστήματα και PS Vita), το νέο Splinter Cell (για Xbox 360), το νέο Far Cry (για PS3/Xbox 360/PC), το ανανεωμένο Rayman Legends και το εντυπωσιακό ZombiU (και τα δύο για WiiU). Η Ubisoft είχε την συνολικά ποιοτικότερη παρουσία ανάμεσα στις συμμετέχουσες εταιρείες και, παρ' ότι "είθισται" να είναι ένας από τους τρεις μεγάλους μονομάχους ο "νικητής της Ε3", αν αυτός δεν είναι η Sony, είναι σίγουρα η Ubisoft. Τόσο απλά!