Ένα ζήτημα για το οποίο η Μicrosoft έχει δημιουργήσει την τελευταία διετία πολλή "γκρίνια" και αρνητικό κλίμα είναι αυτό της υποστήριξης που προσφέρει στις μικρές, ανεξάρτητες ομάδες δημιουργίας games (τους λεγόμενους indie developers). H Sony έχει κάνει πολλά σημαντικά βήματα στην υποστήριξη αυτών των ομάδων στο PS3, ώστε να εξασφαλίσει ποικιλία και πρωτοτυπία τίτλων για το PlayStation Store, και στο PS4 δείχνει αποφασισμένη να επενδύσει ακόμη περισσότερο εκεί. Στη συνέντευξη Τύπου όχι μόνο επιδείχθηκαν 7 ή 8 τέτοια "ανεξάρτητα" games, μερικά από αυτά άκρως ενδιαφέροντα, αλλά η Sony έδωσε και "βήμα" στους δημιουργούς τους, ώστε αυτοί να μιλήσουν στο παγκόσμιο κοινό για τις προτάσεις τους. Θα έχει ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε αν ένας αριθμός από "παράξενα", πρωτότυπα games στο PSN θα αναδειχθεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη Sony απέναντι στο Xbox Live Marketplace σε βάθος χρόνου.
Οι gamers που επενδύουν σε ένα νέο φορμά ενδιαφέρονται για τις αποκλειστικότητες, πρωτίστως, θέλουν να είναι βέβαιοι ωστόσο πως στο καινούργιο τους σύστημα θα μπορούν να παίξουν και όλες τις μεγάλες ετήσιες παραγωγές. Και αυτή την πλευρά της βιβλιοθήκης του PS4 φρόντισε να αναδείξει η Sony, περιλαμβάνοντας στην παρουσίασή της τα Watch Dogs και Assassin's Creed IV της Ubisoft, το NBA 2K14 της 2K Games και το Battlefield 4 της ΕΑ. Αποκαλύψεις για τις οποίες δεν γνωρίζαμε, ωστόσο, ήλθαν από την Square/Enix με τη μορφή των Final Fantasy XV και Kingdom Hearts III, εντυπωσιακών RPG με ιαπωνικές καταβολές, έστω κι αν (φυσικά) ημερομηνία κυκλοφορίας δεν δόθηκε για κανένα από τα δύο. Επιδείχθηκε, και αυτό για πρώτη φορά, και ένα... αόριστο trailer για έναν τίτλο που διαδραματίζεται στον κόσμο του κινηματογραφικού Mad Max, όχι αποκλειστικό στο PS4 και προφανώς χωρίς ημερομηνία κυκλοφορίας επίσης.
Την επίδειξη της Sony ολοκλήρωσε το πολυαναμενόμενο, εξαιρετικά ενδιαφέρον και όντως "next-gen" προοπτικής Destiny, η πρώτη δημιουργία της Bungie από την ημέρα που έπαψε να εργάζεται για τη Microsoft και τα Halo. Είναι ένα shoot' em up πρώτου προσώπου με έμφαση στη Δικτυακή και ανταγωνιστική πλευρά των σχετικών επιλογών, το οποίο αξιοποιεί κάποιους ενδιαφέροντες μηχανισμούς και ως υπόβαθρο έναν πλούσιο κόσμο σε "βάθος" και "ιστορία", αντίστοιχο των Halo. To Destiny δεν είναι, ωστόσο, τίτλος αποκλειστικός στο PS4 και κατά συνέπεια δεν θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε "αντίλογο στο Titanfall" της Respawn Entertainment για το Xbox One. Το PS4, με άλλα λόγια, επέδειξε αξιοθαύμαστη γκάμα τίτλων και υπογράμμισε εμφατικά τις δυνατότητες και τις προοπτικές που έχει ως σύστημα για video games αληθινά "επόμενης γενιάς"... συνεχίζει ωστόσο να χρειάζεται έναν "τίτλο-σημαία" με τον οποίο θα είναι σε θέση να κάνει δυναμικό ξεκίνημα το Νοέμβριο. Έως τότε, όμως... χώρος για εκπλήξεις, υπάρχει!