Οι... μεγάλες φουρτούνες είναι για τα μεγάλα καράβια, λένε, και στην κατηγορία των τίτλων αγώνων ταχύτητας με αυτοκίνητα λίγα "καράβια" είναι μεγαλύτερα από αυτό της Evolution Studios. Οι πολλαπλές εκδόσεις των World Rally Championship και MotorStorm στα PS2 και PS3 έχουν χαρίσει στη συγκεκριμένη εταιρεία περίοπτη θέση και, ακριβώς γι' αυτό το λόγο, όταν ανακοινώθηκε η καθυστέρηση του Drive Club, του πρώτου της τίτλου στο PS4, δεν ανησυχήσαμε όσο θα κάναμε σε άλλες περιπτώσεις: όπως αποδείχθηκε, ήταν για καλό αφού η έκδοση του τίτλου που παίξαμε στη φετινή Ε3 δεν έχει καμία σχέση με αυτήν της περυσινής. Το Drive Club είναι πια δρομολογημένο για κυκλοφορία τον Οκτώβρη - αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, πως δεν συνεχίζουμε να έχουμε ερωτήσεις γι' αυτό! Ο Jamie Brayshaw, community manager της Evolution για τον τίτλο, αλλά και ο art director του, ο Alex Perkins, είχαν απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές. Οι πιο ενδιαφέρουσες ακολουθούν:
Αθηνόραμα Digital: Δεύτερη και... τελευταία Ε3 στην οποία επιδεικνύετε το Drive Club, αφού το φθινόπωρο κυκλοφορεί. Πού εντοπίζετε τις πιο σημαντικές διαφορές στο πού στέκεται ο τίτλος σας φέτος σε σχέση με πέρυσι;
Evolution Studios: Είναι πολλές οι διαφορές, μερικές πάρα πολύ μεγάλες. Και πέρυσι είχαμε ξεκάθαρη, πολύ συγκεκριμένη εικόνα του τί θέλαμε να πετύχουμε με το Drive Club, όμως φέτος από την άνοιξη και μετά μπορούμε να πούμε με αληθινή σιγουριά ότι ο τίτλος πήρε τη μορφή που είχαμε αρχικά στο μυαλό μας. Το ξέρουμε πως ο πιο πολύς κόσμος εντοπίζει ως μεγαλύτερη, άμεση διαφορά τα γραφικά, όμως αξιοποιήσαμε το μεσοδιάστημα για να φέρουμε και το επίπεδο του ήχου εκεί που στοχεύαμε, και να καταλήξουμε ακριβώς στο σωστό σημείο ισορροπίας με το σύστημα ελέγχου... και - το κυριότερο - να διαμορφώσουμε έτσι την όλη παρουσίαση και τα μενού επιλογών παιχνιδιού του τίτλου, ώστε δικαίως να χαρακτηριστεί ως το πρώτο αληθινά "κοινωνικό" (social) racing game της γενιάς του.
AD: Ναι, έχουμε ήδη διαβάσει και αλλού πως ήταν ο τομέας του Drive Club που "ευθύνεται" περισσότερο για τη σχετική καθυστέρηση ήταν αυτός της διασύνδεσης των παικτών και του όλου γραφικού περιβάλλοντος διαχείρισης των ομαδικών επιλογών. Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες;
ES: Ευχαρίστως. Στο Drive Club όπως το είχαμε διαμορφώσει πέρυσι οι επιλογές παιχνιδιού ήταν διαμορφωμένες όπως σε πολλά racing games του παρελθόντος - ήταν, με άλλα λόγια, διακριτές και δεν "έβγαινε στην επιφάνεια" όσο θα θέλαμε αυτό το κοινωνικό στοιχείο και το τί συμβαίνει όχι μόνο στην ομάδα και τους συμπαίκτες κάθε gamer, αλλά και στην κοινότητα του Drive Club συνολικά. Επανασχεδιάσαμε λοιπόν τον κεντρικό "κόμβο" πληροφοριών που σχετίζονται με αυτές τις δραστηριότητες και τον φέραμε στο επίκεντρο της προσοχής του παίκτη. Ο "κόμβος" αυτός ανανεώνεται δυναμικά και σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι παίκτες στην ουσία παίζοντας το Drive Club - ακόμη και μόνοι τους - να έχουν μία αίσθηση διαρκούς ενημέρωσης και συμμετοχής στα όσα συμβαίνουν στον Δικτυακό κόσμο του παιχνιδιού. Δεν ήταν εύκολο να το υλοποιήσουμε έτσι ώστε να "γίνει ένα" με το περιβάλλον χειρισμού του Drive Club συνολικά, αλλά το πετύχαμε και είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με τη μορφή που έχει πάρει σήμερα.