banner

E3 2014: Εντυπώσεις από το Bloodborne

Γοτθικός τρόμος, καταιγιστική δράση, αποκλειστικά στο PS4

Το Bloodborne καθιστά πολύ γρήγορα σαφές πως η καλύτερη στρατηγική για να επιβιώσει κανείς δεν είναι αυτή των... προσεκτικών εμπλοκών στις συγκρούσεις: ο παίκτης πρέπει να είναι επιθετικός σχεδόν συνεχώς, γρήγορος και αδίστακτος στις κινήσεις του αν θέλει να επιβιώσει. Η στρατηγική γίνεται τμήμα της εξίσωσης όταν ο παίκτης βρίσκεται αντιμέτωπος με μεγαλύτερους αντιπάλους (bosses), των οποίων τα αδύναμα σημεία θα πρέπει να εντοπίσει έγκαιρα και να προσαρμόσει την κίνησή του έτσι, ώστε να τα πλήττει πριν αυτοί τον εξολοθρεύσουν με τα ισχυρά τους χτυπήματα. Ρόλο παίζει και η ύπαρξη πολλαπλών "διαδρομών" μέσα στο ίδιο περιβάλλον, που μπορεί να προσφέρει πλεονεκτική θέση στον παίκτη σε πολλές περιπτώσεις. Υπάρχουν ακόμη και δευτερεύοντες χαρακτήρες που τον βοηθούν, χωρίς αυτός να τους ελέγχει, αντιμετωπίζοντας αυτόνομα κάποιους από τους αντιπάλους. Δεν έχουμε ιδέα αν αυτοί παίζουν κάποιο ρόλο στο σενάριο αργότερα ή όχι, καθώς στη σχετική επίδειξη ήταν παρών μόνο ένας τέτοιος και αυτός για λίγα μόνο λεπτά. Σχεδιασμένο εξ αρχής για το PlayStation4, πάντως, το Bloodborne δεν θα μπορούσε παρά να είναι εντυπωσιακό... και είναι. Εξαιρετικά εντυπωσιακό. Τεχνικές λεπτομέρειες ακόμη δεν γνωρίζουμε, πάντως το επίπεδο των γραφικών του demo που επέδειξε ο Miyazaki σε αλληλεπιδραστική μορφή ήταν πολύ υψηλό: οι χαρακτήρες, η κίνησή τους, ο φωτισμός, τα εφέ, το γύρω περιβάλλον ήταν όλα "ένα κλικ πιο πάνω" απ' ότι είναι εφικτό σήμερα στην έκδοση του Dark Souls II για PC, στις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις. Κάποιες τεχνικές ατέλειες ήταν παρούσες λόγω της ατελούς προέκδοσης που επιδείχθηκε, ο ήχος ήταν ακόμη βασικού επιπέδου και η κίνηση του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα κάπως απότομη, δεν μπορούμε να φανταστούμε ωστόσο την From Software να μην "γυαλίζει" όλες τις πλευρές του νέου της τίτλου (συμπεριλαμβανομένης της παρουσίασης) ώστε να κινούνται στο ίδιο επίπεδο με τα γραφικά, όταν αυτός είναι έτοιμος για κυκλοφορία. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης του Bloodborne από τον Miyazaki κατέστη σαφές πως ο τίτλος του φιλοδοξεί να είναι από τα games εκείνα του "τρίτου κύματος" στο PS4 (είναι προγραμματισμένος για κυκλοφορία "μέσα στο 2015") που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού όχι μόνο με τον τεχνικό του τομέα, αλλά και με την ατμόσφαιρά του, το εκτενές σύστημα αναβάθμισης των όπλων του παίκτη και των δυνατοτήτων τους (δεν επιδείχθηκε στο demo) και κάποιες Δικτυακές επιλογές παιχνιδιού που η From Software δεν έχει προσφέρει στο παρελθόν (δεν αποκαλύφθηκαν). Το σεναριακό του τμήμα δεν δείχνει να είναι ό,τι πιο πρωτότυπο μπορεί να φανταστεί κανείς, όσον αφορά στο στυλ παιχνιδιού του τουλάχιστον, όμως στην υπάρχουσα βιβλιοθήκη τίτλων του PlayStation4 θα καταλάμβανε περίοπτη θέση: κανένας άλλος τίτλος προοπτικής τρίτου προσώπου δεν επιδιώκει να προσφέρει αυτό το μίγμα δράσης και τρόμου όπως μπορεί να το κάνει το Bloodborne. Περισσότερες πληροφορίες γι' αυτό, λοιπόν, εν καιρώ!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner