Όμως η ιαπωνική εταιρεία δείχνει να αποδέχεται πως η συνολική της πρόταση για το PS4 με τα παραπάνω δεν θα ήταν εμπορικά τόσο δυνατή όσο χρειάζεται η συγκυρία των Χριστουγέννων, γι' αυτό και θα προχωρήσει σε εκτενείς συνεργασίες με μεγάλες εκδότριες εταιρείες του χώρου. Η μεγαλύτερη από αυτές εστιάζει στο Destiny της Bungie, του οποίου η έκδοση για PS4 θα περιέχει αποκλειστικό περιεχόμενο και η δοκιμαστική έκδοση θα ξεκινήσει Δικτυακά στα τέλη Ιουλίου, και πάλι αποκλειστικά στο PlayStation. Αντίστοιχες συνεργασίες πιθανώς θα διαμορφωθούν και για το Pro Evolution Soccer 2015, αλλά και για το επερχόμενο Far Cry 4 το Νοέμβρη, στο οποίο μάλιστα θα μπορούν να συμμετάσχουν σε Δικτυακά ματς και παίκτες που... δεν έχουν αγοράσει τον τίτλο (!), μόνο στην έκδοση PS4. Εννοείται πως το νέο οικιακό PlayStation θα φιλοξενήσει και όλες τις μεγάλες παραγωγές που θα εμφανιστούν και στο Xbox One ως τα Χριστούγεννα, όπως τα Grand theft Auto V, Assassin's Creed Unity, Battlefield Hardlines και Call of Duty: Advanced Warfare.
Από τις αρχές του επόμενου χρόνου και μετά, ωστόσο, οι κάτοχοι PS4 έχουν να προσβλέπουν σε πολλά περισσότερα. Πριν το Μάρτιο αναμένεται το The Order: 1886, το οποίο επιδείχθηκε στην εκδήλωση της Sony και δείχνει πάρα, πάρα πολύ καλό. Η φημολογούμενη συνεργασία ανάμεσα στην From Software και τη Sony δεν είναι τελικά ένα αποκλειστικό Demon's Souls, αλλά μία αντίστοιχα ατμοσφαιρική και... αιμοβόρα παραγωγή με το όνομα Bloodborne, ενώ οι νοσταλγοί των κλασικών adventures αναμφίβολα θα... κάνουν πάρτι με το remake του θρυλικού The Grim Fandango για το PS4 (και το PS Vita). Άλλοι τίτλοι που είτε έρχονται πρώτοι στο PS4 είτε είναι αποκλειστικά δικοί του περιλαμβάνουν το εφιαλτικό Let It Die του Suda 51, το καλλιτεχνικό Abzu της Giant Squid Studios και το No Man's Sky της Hello Games... όμως κανένα δεν έχει το "ειδικό βάρος" του Uncharted 4, από το οποίο επιδείχθηκε μεν μόνο ένα trailer video αλλά ήταν αρκετό για να "σηκώσει όρθιο" όλο το κοινό της εκδήλωσης της Sony.
Προσπερνώντας για λίγο ειδήσεις που δυστυχώς δεν αφορούν στην ελληνική αγορά για το βραχυπρόθεσμο μέλλον - όπως τις σχετικές με την υπηρεσία PlayStation Now και το περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας Morpheus - οφείλει κανείς να παραδεχθεί πως η Sony διοργάνωσε μία εκδήλωση εστιασμένη στα games και πλούσια σε περιεχόμενο, έστω κι αν δεν "προέκυψε ειδησεογραφία" μεγάλη από αυτήν. Η παρουσίαση υπήρξε σε κάποια σημεία και άρρυθμη έως ανιαρή, καθώς σπαταλήθηκε πολύτιμος χρόνος σε αδιάφορα πράγματα - ποσώς μας ενδιαφέρει, για παράδειγμα, το πόσα... εκατομμύρια φορές έχει πατηθεί το κουμπί Share στα χειριστήρια των gamers ανά τον κόσμο, στο πλαίσιο μιας Ε3 - όμως αυτό που έπρεπε να προκύψει ως συμπέρασμα, αναμφίβολα προέκυψε: η Sony παραμένει πιστή στη δέσμευσή της και το αρχικό πλάνο της προσήλωσης στα video games για το PS4, επενδύοντας σημαντικούς πόρους ώστε να αυτό να "χτίσει βιβλιοθήκη" γρήγορα και να επεκτείνει την πελατειακή του βάση με σταθερούς ρυθμούς. Αυτό είχε και έχει την πιο πολλή σημασία, τελικά - γι' αυτό
Με τη Microsoft πάντως να έχει εν πολλοίς διορθώσει όλα της τα αρχικά λάθη και να έχει επιστρέψει σε θετική πορεία με το Xbox One, η Sony έχει πλέον σκληρότερο ανταγωνισμό - κάτι που σημαίνει πως με μία "απλώς καλή" συνέχεια, οι Ιάπωνες ενδέχεται να βρεθούν προ... δυσάρεστων εκπλήξεων στα τέλη του χρόνου. Από κάποιες απόψεις οι επόμενοι μήνες θ' αποδειχθούν καθοριστικοί: θα μπορέσει η Microsoft με ένα φθηνότερο Xbox One να καλύψει τη διαφορά των 4 εκ. συστημάτων που έχει με το PS4... ή θα αποδειχθούν οι επιλογές και οι κινήσεις της Sony αρκετές ώστε να μην χάσει η ιαπωνική εταιρεία αυτό το προβάδισμα; Όπως πάντα, ίδωμεν!