banner

Ε3 2014: η παρουσίαση της Nintendo

Πολλές ανακοινώσεις, όχι αρκετές για να εξασφαλίσουν τη σωτηρία του WiiU

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο γίγαντας του Kyoto επέλεξε να μην διοργανώσει στο πλαίσιο της Εlectronic Entertainment Expo εκδήλωση για τα μέλη του Τύπου ή των εμπορικών του συνεργατών του - μία κίνηση που έχει σχολιαστεί αρνητικά από πολύ κόσμο, και δικαίως - και, αντιθέτως, να προβάλλει στο Internet ένα προδιαμορφωμένο video για να κάνει τις όποιες ανακοινώσεις του. Καλώς ή καλώς, με τη συγκεκριμένη επιλογή η Nintendo αποδέχεται πως η παρουσία της στην Ε3 δεν θα τύχει της ίδιας κάλυψης και προσοχής με τις αντίστοιχες των Sony και Microsoft. Κάτι, ίσως, ενδεικτικό και για τη θέση της στην αγορά πια, όταν όλα έχουν ειπωθεί.

Στο άρθρο για τις προσδοκίες μας από τη Nintendo στην Ε3 2014 είχαμε ζητήσει ταχύτητα κι αποφασιστικότητα - αν η ιαπωνική εταιρεία εννοεί να κρατήσει παρουσία ενεργή στην αγορά του gaming και όχι μία περιθωριοποιημένη. Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι ανακοινώθηκαν πολλά νέα games - κάτι που αποδεικνύει και έμπρακτα πως η Nintendo εννοεί να στηρίξει το WiiU παρά την εμπορική του αποτυχία - η διάθεση για αποφασιστικές κινήσεις δεν έγινε πουθενά φανερή. Κάτι που, πρακτικά, σημαίνει πως η ιαπωνική εταιρεία έχει αποφασίσει "να το παλέψει" μεν με το WiiU, αλλά ακολουθώντας το δρόμο που μέχρι στιγμής δεν έχει αποδειχθεί επιτυχής. Με ό,τι αυτό σημαίνει.

Συγκεκριμένα, λοιπόν: όπως ήταν αναμενόμενο, η Nintendo αποκάλυψε και επίσημα νέα games της για το WiiU, με μεγαλύτερου "ειδικού βάρους" ανάμεσά τους το νέο Legend of Zelda. Αυτό θα είναι περισσότερο "ανοιχτό" από ποτέ όσον αφορά στην ελευθερία κινήσεων που παρέχει στον παίκτη, ενώ ο τεχνικός του τομέας δείχνει προσεγμένος όσο σε ελάχιστα άλλα games του WiiU έχουμε δει μέχρι στιγμής. Η ανάπτυξή του έχει προχωρήσει, αλλά δεν θα είναι έτοιμο πριν το 2015, πιθανότατα μετά το 3ο του τρίμηνο.

Ενδιαφέρον δείχνει και το Mario Maker for WiiU, ένας τίτλος που επιτρέπει στον παίκτη να συνθέσει τα δικά του δισδιάστατα επίπεδα παιχνιδιού με τη βοήθεια του Gamepad και της οθόνης αφής του. Δείχνει μεν τεχνολογικά παρωχυμένος σε σχέση με το τί προσφέρουν τα επίσης "δημιουργικά" Project Spark και LittleBigPlanet3 στα Xbox One και PS4 αντίστοιχα, είναι όμως η πρώτη φορά που η Nintendo προσφέρει πρόταση του είδους. Δυστυχώς, κι αυτό θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2015, όπως και το Splatoon, τίτλος σχεδιασμένος για συμμετοχή πολλών παικτών με cartoony αισθητική και έμφαση στη γοργή δράση.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner