Στο πλαίσιο της μεγαλύτερης κλαδικής έκθεσης για την ηλεκτρονική διασκέδαση, της Ε3, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με έναν αριθμό από στελέχη της αγοράς - on και... off the record - για τα θέματα που σχετίζονται με τα προϊόντα PlayStation και το μέλλον τους. Σημαντικότερο εξ αυτών, ειδικά για την Ελλάδα, ήταν ο James Armstrong, αντιπρόεδρος της Sony Computer Entertainment Europe. Πρόκειται για ένα από τα εμπειρότερα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη και η γνώμη του για το πώς θα υποστηριχθούν και προωθηθούν τα PlayStation στη Γηραιά Ήπειρο (και τη χώρα μας), έχει αδιαμφισβήτητο "ειδικό βάρος". Η συζήτηση λοιπόν μαζί του ήταν σαφώς ενδιαφέρουσα. Τα πιο σημαντικά της σημεία, ακολουθούν:
Aθηνόραμα Digital: Αυτή είναι η δεύτερη κατά σειρά Ε3 που βρίσκει τη Sony και το PlayStation4 σε πλεονεκτική θέση απέναντι στη Microsoft και το Xbox One, η γενική εντύπωση ωστόσο είναι πως οι Αμερικανοί έχουν κάνει πλέον τις απαραίτητες κινήσεις για να επανακτήσουν το χαμένο έδαφος. Είστε ικανοποιημένοι με τη δική σας θέση στην αγορά αυτή τη στιγμή και τις προοπτικές του PlayStation4 για τους επόμενους μήνες;
James Armstrong: Ναι, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος - και προσωπικά, και ως στέλεχος της Sony Computer Entertainment Ευρώπης, που είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην πλέον επιτυχημένη εμπορική "πρεμιέρα" οποιουδήποτε PlayStation στην ιστορία της. Με το PS4 έχουμε ξεπεράσει τα 8 εκ. συστήματα σε πελατειακή βάση παγκοσμίως, η αναλογία πωληθέντων συστημάτων/games είναι υψηλή, το 55% των κατόχων PS4 είναι συνδρομητές στο PlayStation Plus και πριν ολοκληρωθεί η πρώτη μας χρονιά στην αγορά, έχουμε προσφέρει ήδη αποκλειστικά AAA games που τα μέσα ενημέρωσης και ο κόσμος αναγνώρισαν ως αληθινά δείγματα τίτλων "νέας γενιάς", όπως το Infamous: Second Son. Ο ρυθμός πωλήσεων του PS4 δεν έχει ουσιαστικά μειωθεί όλο αυτό το διάστημα και το καλοκαίρι θα προσφέρουμε το remake του The Last of Us, το MineCraft, το Diablo 3 και μία σειρά από άλλους μικρότερους τίτλους μέσω PSN, ώστε να μην διακοπεί καθόλου αυτός ο ρυθμός μέχρι το Σεπτέμβρη και τον πρώτο μεγάλο νέο τίτλο για το PS4, το Destiny. Μπορώ, λοιπόν, να δηλώνω όχι μόνο άκρως ικανοποιημένος, αλλά και απόλυτα αισιόδοξος για την πορεία του συστήματός μας, ο,τιδήποτε κι αν κάνει ή δεν κάνει ο ανταγωνισμός.
Για την ελληνική αγορά συγκεκριμένα, δε, οφείλω να υπογραμμίσω πως επίσης βρίσκεται σε θετικότατη τροχιά: σε λιγότερους από 6 μήνες έχει ήδη να επιδείξει πελατειακή βάση άνω των 20.000 πωληθέντων PS4, παρά τις ελλείψεις σε στοκ που παρατηρήθηκαν σε όλη την Ευρώπη. Είναι ένα πολύ καλό ξεκίνημα και, ξεπερνώντας αυτόν τον περιορισμό της διαθεσιμότητας πλέον, έχω κάθε λόγο να πιστεύω πως το νέο PlayStation θα διαδεχθεί στην Ελλάδα τον προκάτοχό του ταχύτερα από κάθε άλλη φορά.