Σε πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια ανέρχονται πια οι άνθρωποι που ασχολούνται - με τον ένα ή τον άλλο τρόπο - με τα video games. Ένα μικρό ωστόσο ποσοστό από αυτούς γνωρίζει πόσος κόπος καλλιτεχνικός επενδύεται σε έναν τίτλο βεληνεκούς ΑΑΑ, ώστε το αποτέλεσμα να είναι αυτό που θαυμάζουν στην οθόνη. Τα γραφικά που απεικονίζουν στην οθόνη τη δράση ανήκουν σε έναν ολόκληρο εικονικό κόσμο - ο οποίος "πλάθεται" έτσι ώστε να χαρακτηρίζεται από το δικό του ύφος για να γίνει πιστευτός. Είναι καλλιτέχνες, με την παραδοσιακή έννοια, εκείνα τα μέλη των ομάδων δημιουργίας games που αναλαμβάνουν να φανταστούν και να αποδώσουν αυτούς τους εικονικούς κόσμους πριν οποιοδήποτε μοντέλο 3D σχεδιαστεί. Και τα έργα τους εκτίθενται κάθε χρόνο σε ειδική... γκαλερί, μέσα στον εκθεσιακό χώρο της Ε3, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Into the Pixel.
Σε αυτόν τον ετήσιο διαγωνισμό υποβάλλουν τις συμμετοχές τους games που είτε δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει είτε έχουν κυκλοφορήσει έως και 12 μήνες πριν από την έκθεση. Την κριτική επιτροπή απαρτίζουν διακεκριμένα ονόματα από το χώρο της Τέχνης, της ανάπτυξης σύγχρονων video games, καθώς και μέλη της Academy of Interactive Arts & Sciences, του κατ' εξοχήν... αρμόδιου οργάνου για την ανάδειξη της συνεισφοράς που έχει το gaming ως τρόπος διασκέδασης στη σύγχρονη κουλτούρα.
Στο φετινό διαγωνισμό οι 19 φιναλίστ - των οποίων τα έργα θα εκτεθούν στο χώρο του Los Angeles Convention Center - περιλαμβάνουν συμμετέχοντες όπως οι Ubisoft, Sony, Microsoft, Bungie και Naughty Dog, με αντιπροσωπευτικές δημιουργίες από ΑΑΑ games όπως τα Assassin's Creed Unity, Rayman Legends, Watch Dogs, The Order: 1886, Infamous: Second Son, Killzone: Shadowfall, Sunset Overdrive, Destiny και The Last of Us. Όλα τα έργα της φετινής Into the Pixel μπορεί να δει κανείς - και σε μεγάλα μεγέθη - στη σχετική επίσημη σελίδα. Εμείς θα τα δούμε και ως εκθέματα και θα μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας - στο μεταξύ όμως... συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές!