Όσον αφορά στον τεχνικό τομέα, βρισκόμαστε στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να αναφέρουμε πως στο Street Fighter V η Capcom... ξεπέρασε τον εαυτό της συγκριτικά με ό,τι προσφερόταν στο Street Fighter IV. Τα γραφικά είναι λιγότερο... φλούο στα χρώματα αλλά περισσότερο πειστικά όσον αφορά την γκάμα της παλέτας τους και τις διαφορές μεταξύ των χαρακτήρων και των τοποθεσιών. Διακρίνονται, δε, από επίπεδο λεπτομέρειας που κάνει τα γραφικά του SFIV να δείχνουν... cartoony συγκριτικά, χωρίς ωστόσο να στερούνται καλλιτεχνικού στυλ ή να επιδιώκουν ρεαλιστική αναπαράσταση οποιουδήποτε στοιχείου. Στην κίνηση των χαρακτήρων παρατηρεί κανείς πολλές μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες λεπτομέρειες που, όλες μαζί, χαρίζουν στους μαχητές περισσότερη "ζωντάνια", ενώ τα ηχητικά εφέ των χτυπημάτων και της πρόσκρουσης με στοιχεία του περιβάλλοντος είναι επίσης ισχυρότερα και πειστικότερα.
Συμπερασματικά: αν και δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι χρειάζεται ακόμη δουλειά σε όλους τους τομείς, το Street Fighter V δείχνει να ακολουθεί τον σωστό δρόμο προς την επιτυχία - προσφέροντας παράλληλα στην κοινότητα των fighting games την ευκαιρία να διευρυνθεί για μία ακόμη φορά, χωρίς να αλλοιωθεί ο πυρήνας της, ο οποίος απαιτεί μία παραγωγή αψεγάδιαστη και τεχνικά κατάλληλη για παρουσία σε όλα τα σημαντικά πρωταθλήματα της . Περισσότερες λεπτομέρειες για τον τίτλο - ίσως και την τελική μας αναφορά για τα νέα στοιχεία στους βασικούς του μηχανισμούς παιχνιδιού - θα έχουμε πιθανότατα κατά τη διάρκεια της Paris Games Week στο τέλος Οκτωβρίου.
Πολλά από αυτά, πάντως, θα έχει την ευκαιρία το κοινό των Street Fighter να τα αξιολογήσει "από πρώτο χέρι", καθώς η Capcom θα προσφέρει κατά περιόδους την online συμμετοχή σε δοκιμαστικές εκδόσεις του τίτλου (για την αμερικανική αγορά η πρώτη τέτοια περίοδος ξεκινά στις 23/7). Αν και η Capcom δεν έχει ακόμη δεσμευτεί για καμία συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας του SFV, εσωτερική πληροφόρηση μιλά για διάθεσή του μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2016. Ανυπομονούμε!