banner

Ε3 2015: Microsoft, η συνέντευξη Τύπου

Υπεροπλία σε αποκλειστικότητες για φέτος και... μερικές εκπλήξεις!

Έπειτα, ήταν και τα games για τα οποία υπήρξαν διαρροές ή κάποιες επιφανειακές αναφορές - κοινώς δεν "έπιασαν απροετοίμαστο" κανέναν θεατή στο Galen Center - μα... όλα μαζί "χτίζουν" ενδιαφέρουσα προοπτική για τη βιβλιοθήκη τίτλων του Xbox One. Όχι μόνο επιβεβαιώθηκε αλλά και επιδείχθηκε το Gears of War 4 (θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα του 2016), το Dark Souls III (χωρίς να διευκρινιστεί αν είναι αποκλειστικό στο Xbox One ή όχι) και το Sea of Thieves (ο νέος τίτλος της Rare με θέμα τις πειρατικές περιπέτειες). Επιβεβαιώθηκε επίσης το remake του αρχικού Gears of War (διαθέσιμο το φθινόπωρο), όπως και η φημολογούμενη συλλογή παλαιότερων επιτυχιών της Rare (που δείχνει αμιγώς... συναισθηματικού ενδιαφέροντος όμως).

Σημαντικό χρόνο αφιέρωσε η Microsoft και στις δημιουργίες των ανεξάρτητων παραγωγών games για το Xbox One. Αποκαλύφθηκε μία σειρά από νέους, διαφορετικούς τίτλους, ανάμεσα στους οποίους ξεχώρισαν τα Ashen και Beyond Eyes, στηριγμένα σε πρωτότυπες ιδέες και υπέροχο καλλιτεχνικό τομέα. Αυτές οι προσπάθειες, μαζί με νέα games μεγαλύτερου βεληνεκούς όπως τα Gigantic, ReCore και Tacoma, φανερώνουν έντονη και σταθερή πλέον ενεργητικότητα στην κοινότητα των δημιουργών games για το Xbox One - ευελπιστούμε πως αυτό πρακτικά θα "μεταφραστεί" στην κυκλοφορία ΑΑΑ προτάσεων για τους κατόχους του συστήματος της Microsoft στη διάρκεια όλου του χρόνου και όχι μόνο του τελευταίου τετραμήνου του, όπως δυστυχώς συμβαίνει μέχρι σήμερα.

Άλλα αξιοσημείωτα που αναφέρθηκαν και θα αναλύσουμε με πιο πολλές λεπτομέρειες σε μεμονωμένα άρθρα: η συμβατότητα τίτλων του Xbox 360 με το Xbox One, η ειδική έκδοση του Minecraft για το περιφερειακό επαυξημένης πραγματικότητας HoloLens της Microsoft, η διάθεση ενός νέου και σημαντικά βελτιωμένου χειριστηρίου για Xbox One. Το μόνο που κατά βάση ζητήσαμε αλλά δεν έκανε η Microsoft κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της, ήταν να αναφερθεί στο πώς θα επωφεληθεί το Xbox One από την κυκλοφορία των Windows 10 - υποτίθεται πως ο πυρήνας τους θα ενσωματωθεί στο λειτουργικό του XO για πλειάδα λόγων - αλλά και στο τί θα προσφέρει η συνέργεια ανάμεσα στο οικιακό σύστημα της αμερικανικής εταιρείας και τα PC με Windows 10. Υποθέτουμε θα αναφερθεί σε αυτά ο Phil Spencer στο πλαίσιο της εκδήλωσης PC Gaming Show που ακολουθεί μεθαύριο.

Το μόνο σίγουρο - για το οποίο δεν χρειάζεται να... υποθέτει κανείς απολύτως τίποτε - είναι το γεγονός ότι συνολικά η συνέντευξη Τύπου της Microsoft ήταν όχι μόνο πάρα πολύ καλή, όχι μόνο μακράν η καλύτερη που έχει δώσει από το 2010 και μετά, αλλά η ακριβώς περιεκτική και ενδιαφέρουσα που χρειαζόταν ο αμερικανικός κολοσσός για να υπογραμμίσει εμφατικά τον τομέα στον οποίο φέτος υπερέχει: αυτόν των διαθέσιμων αποκλειστικών games για το σύστημά της. Το αν και κατά πόσο αυτό θα είναι αρκετό για να καλυφθεί η απόσταση που χωρίζει το Xbox One από το PS4 - ή έστω για να ανακοπεί η "φόρα" που έχει πάρει στην παγκόσμια αγορά το σύστημα της Sony - απομένει ν' αποδειχθεί. Σε επίπεδο προσφερόμενου περιεχομένου, ωστόσο, και σαφήνειας στο προφίλ που θα πρέπει να έχει το Xbox One ως προϊόν, η Microsoft έχει πλέον "πράξει τα δέοντα". Την απόφαση, ας την πάρει το καταναλωτικό κοινό!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner