Μιλώντας για νέες παραγωγές, πολύ ενδιαφέρον από πλευράς εικαστικής και γενικότερης πρωτοτυπίας δείχνει η πρόταση της Media Molecule (των LittleBigPlanet) για το PS4, το Dreams: πρόκειται για έναν τίτλο που επιτρέπει στον παίκτη να δημιουργήσει με τρόπο εύκολο και άμεσο θεατρικά έργα, μουσικές παραστάσεις ή και μικρά αυτόνομα games (!) και στη συνέχεια να τα μοιραστεί μέσω PlayStation Network, έχοντας τη δυνατότητα να "επισκεφθεί" βέβαια και τις δημιουργίες άλλων. Η Media Molecule άλλωστε θα προσφέρει στο κοινό του PS4 το Σεπτέμβρη και το remake του υπέροχου Tearaway από το PS Vita, ριζικά αναβαθμισμένο, συνοδευόμενο από app για smartphones/tablets, με υποστήριξη για την PlayStation Camera και ειδικό Web site για την κοινότητα των παικτών του.
Κι αν υπάρχουν πολλοί οι οποίοι ναι μεν θαυμάζουν games όπως τα παραπάνω αλλά αμφιβάλλουν για την εμπορική δυναμική τους, η Sony είχε... υπεραρκετές ανακοινώσεις αμιγώς εμπορικού προσανατολισμού να κάνει στην εκδήλωσή της. Το νέο Call of Duty Black Ops 3 θα προωθηθεί ως τίτλος που προσφέρει περισσότερα στο PS4, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για το Star Wars Battlefront: και τα δύο είναι παραγωγές εντυπωσιακές με πρακτικά εγγυημένες υψηλότατες πωλήσεις. Αποκλειστικό περιεχόμενο στο PS4 θα έχει και το νέο Hitman, αλλά και το νέο Assassin's Creed. Είναι φανερό πως η Sony με αυτές τις έξυπνες συνεργασίες επιδιώκει να "καλύψει το κενό" στο πρόγραμμα κυκλοφοριών της που στερείται αποκλειστικών ΑΑΑ games ως τα Χριστούγεννα. Αφού όμως, αποδεδειγμένα από τα Destiny και GTA V, η προσέγγιση αυτή είναι επιτυχής... γιατί όχι;
Ολοκληρώνοντας την παρουσίασή της, βέβαια, η ιαπωνική εταιρεία δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει πως υπάρχουν πολύ μεγάλα, "ειδικού βάρους" games που οι κάτοχοι PS4 μπορούν να περιμένουν πέρα από τα Χριστούγεννα - με επικεφαλής μεν το άκρως εντυπωσιακό Uncharted 4, αλλά συμπεριλαμβάνοντας τόσο το Street Fighter V όσο και το νέο Ratchet&Clank. Όλα θα κυκλοφορήσουν έως τo καλοκαίρι, προσφέροντας στο κοινό του PlayStation4 τον καλύτερο δυνατό "ρυθμό" κυκλοφοριών: όλα τα μεγάλα ΑΑΑ hits που αγοράζουν πρακτικά σε κάθε εορταστική περίοδο - τα FIFA, Call of Duty, Assassin's Creed, Need for Speed κλπ. αυτού του κόσμου - αλλά και ποιοτικές αποκλειστικότητες σε μία περίοδο που άλλα φορμά γνωρίζουν "ξηρασία" (Φεβρουάριος-Ιούνιος).
Έχοντας ήδη την πλεονεκτική θέση στην αγορά, το PS4 τοποθετείται βάσει των games του του επόμενου 12μήνου σε τροχιά για να την διατηρήσει - εκτός, φυσικά, αν το καταναλωτικό κοινό αξιολογήσει διαφορετικά την φετινή υπεροπλία του Xbox One σε αποκλειστικά games τα Χριστούγεννα. Για να δούμε, για να δούμε!