banner

Ε3 2015: Το Minecraft σε έκδοση για HoloLens

Εντυπωσιακό το demo της συνέντευξης Τύπου, πολλά ακόμη τα ερωτηματικά

Πολλοί από μας είχαν απορήσει όταν η Microsoft είχε εξαγοράσει αντί πολύ μεγάλου ποσού την εταιρεία που δημιούργησε το διάσημο, δημοφιλέστατο Minecraft από τον κάτοχό της - όμως κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που έδωσε ο αμερικανικός κολοσσός στο πλαίσιο της Ε3 σταματήσαμε να έχουμε... περαιτέρω απορίες για το ζήτημα. Το Minecraft είναι απλώς το τέλειο αντικείμενο με το οποίο μπορεί να επιδείξει κανείς τις δυνατότητες του επερχόμενου περιφερειακού επαυξημένης πραγματικότητας της Microsoft, του HoloLens, και αυτό ακριβώς αξιοποίησαν οι Αμερικανοί για να δώσουν επί σκηνής μία γεύση του τί σχεδιάζουν γι' αυτό. Το αποτέλεσμα ήταν, όπως εύκολα φαντάζεται κανείς, αρκούντως εντυπωσιακό - ίσως το πλέον φουτουριστικό demo της Ε3.

Στη σκηνή κλήθηκε ένα από τα μέλη της ομάδας ανάπτυξης το οποίο, φορώντας το HoloLens, επέδειξε πώς μπορεί να χειριστεί κανείς μία ειδική έκδοση του Minecraft που έχει αναπτυχθεί ειδικά για το περιφερειακό αυτό. Το αξιόλογο στοιχείο στην όλη παρουσίαση ήταν μία ειδική κάμερα που είχε συνδεθεί με το όλο σύστημα με τέτοιο τρόπο, ώστε όλοι οι θεατές του Galen Center να είναι σε θέση να βλέπουν αυτό που βλέπει ο χρήστης του HoloLens - στην προκειμένη περίπτωση μία τοποθεσία "χτισμένη" με τα πασίγνωστα "τουβλάκια" του Minecraft, όπου είχε συμπεριληφθεί μία γέφυρα και ένας ολόκληρος πύργος με... εκτενή υπόγεια και πλήρη επίπλωση (!).

Σε θέση να συμμετάσχει αλληλεπιδραστικά, άλλωστε, ήταν και δεύτερη συμμετέχουσα στο demo, της οποίας το avatar του Minecraft μπορούσε να βρίσκεται μέσα στο εικονικό κάστρο του μέλους της ομάδας ανάπτυξης. Το όλο σύστημα δέχεται ήδη και φωνητικές εντολές (!), όπως επιδείχθηκε επίσης live, ενώ οι δημιουργίες που έχουν "χτιστεί" με την "κανονική" έκδοση του Minecraft παραμένουν συμβατές με εκείνες που έχουν "χτιστεί" στην ειδική έκδοση για το HoloLens.

Δεν χωρά αμφιβολία στο γεγονός ότι το νέο περιφερειακό επαυξημένης πραγματικότητας της Microsoft έχει πολλές δυνατότητες, κάποιες εκ των οποίων δεν μπορούμε καν να φανταστούμε σε αυτή τη φάση. Η λέξη "δυνατότητες" και η λέξη "προοπτικές" δεν είναι συνώνυμες, ωστόσο, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλά που δεν γνωρίζουμε για το προϊόν αυτό - από το τί χρειάζεται σε επίπεδο hardware για να λειτουργήσει σωστά (το PC που χρειάζεται το περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας Oculus έχει υπολογίσιμο κόστος για παράδειγμα), μέχρι το πότε θα κυκλοφορήσει και φυσικά πόσο θα πωλείται.

Η ανησυχία όλων, δε, εντοπίζεται στο ενδεχόμενο που όλοι απευχόμαστε μα δεν μπορούμε ν' αποκλείσουμε: πως το HoloLens θα μπορούσε να είναι για τη Microsoft ένα τρίτο... Kinect μετά από τα δύο πρώτα. Ένα από εκείνα τα πράγματα, δηλαδή, που ακούγονται συναρπαστικά "στα χαρτιά" και μπορούν να φανούν ενδιαφέροντα στα demos, αλλά στην πράξη και με "κανονικό" software αποδεικνύονται ανεπαρκή και τελικά απογοητευτικά. Κρατάμε λοιπόν το εντυπωσιακό της παρουσίασης του HoloLens - για την ώρα - και για τα υπόλοιπα επιφυλασσόμαστε να εκφέρουμε γνώμη... μέχρι να έλθει η ώρα!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner