Πρόκειται για μία από τις περιπτώσεις εκείνες που καταδεικνύουν με τρόπο γλαφυρό ότι τα video games δεν είναι, όπως οι πολέμιοί τους θέλουν να τα αναπαριστούν, εκείνη η ασχολία που "πλάθει ψεύτικες πραγματικότητες" και είναι αποκομμένη από την... αληθινή (πραγματικότητα). Είναι μία μορφή ψυχαγωγίας που επηρεάζει πλέον όχι μόνο τις άλλες (σινεμά, μουσική, βιβλία, comics κλπ), αλλά και αγορές που μέχρι πρότινος μόνο... "έδιναν", δεν "έπαιρναν" στοιχεία από το gaming. Ο λόγος για πολύ γνωστό, πρόσφατο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς Top Gear του BBC, ίσως της δημοφιλέστερης στον κόσμο για τους λάτρεις των τεσσάρων τροχών. Σε αυτό ο πασίγνωστος Jeremy Clarkson μετέβη στην Ιαπωνία προκειμένου να οδηγήσει το υπερ-αυτοκίνητο για το οποίο μιλούν όλοι εδώ και πολλούς μήνες, το νέο GT-R της Nissan. Στη διάρκεια του τεστ, ο Clarkson σχολιάζοντας την οθόνη πληροφοριών και επιλογών που ενσωματώνει το αυτοκίνητο, αναφέρει ότι το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας και χειρισμού του έχει σχεδιάσει ένας κύριος... πολύ περισσότερο γνωστός για κάτι άλλο. Το όνομα αυτού; Kazunori Yamauchi!
Οποιοσδήποτε κάτοχος PlayStation έχει ποτέ παίξει οποιοδήποτε κάποια από τις γνωστές και μη εξαιρετέες δημιουργίες της Polyphony Digital, ξέρει ποιός είναι ο κύριος αυτός. Είναι η "ψυχή και το μυαλό" των Gran Turismo, της σειράς εξομοίωσης οδήγησης αυτοκινήτων που "έφερε την επανάσταση" στην κατηγορία και την κατέστησε μία από τις πιο σημαντικές στην ιστορία του gaming. Η Nissan, αναγνωρίζοντας το ταλέντο ενός κορυφαίου games developer στην οπτικοποίηση στοιχείων, όντως τού ανέθεσε την ανάπτυξη αυτού του συστήματος επικοινωνίας για τον οδηγό του κορυφαίου της super car. Και τα σχόλια που έχει μέχρι στιγμής αποσπάσει το αποτέλεσμα, είναι μόνο θετικά.
Βέβαια ο Clarkson δεν ανέφερε ότι, στην πραγματικότητα, ο διευθυντής ανάπτυξης των Gran Turismo έχει συμμετάσχει και σε άλλα σημεία της λειτουργίας του GT-R, τα οποία η Nissan δεν φέρνει στη δημοσιότητα (θα πρέπει να ήταν πάντως αρκετά, για να δωρίσει στον Kazunori ένα special, συλλεκτικό, "ακυκλοφόρητο" μοντέλο του GT-R μήνες πριν την κυκλοφορία του). Τώρα, το μόνο που έχουμε να διαπιστώσουμε είναι το αν και κατά πόση η δουλειά του Yamauchi θα κάνει... πλήρως τον κύκλο της - αν δηλαδή το γραφικό περιβάλλον που ο ίδιος σχεδίασε για το αληθινό GT-R, και όλα τα υπόλοιπα, κάνουν την εμφάνισή τους πλήρως και στο εικονικό GT-R, που οι gamers θα είναι σε θέση να οδηγήσουν κάποια στιγμή το 2009 στο Gran Turismo 5 του PS3. Λέτε;