Οι καθυστερήσεις στην αγορά των video games δεν είναι κάτι ακριβώς... πρωτόγνωρο, φυσικά, όμως - απ' ότι φαίνεται τουλάχιστον - σε αυτή τη μετάβαση από τα PS3/Xbox 360 στα PS4/Xbox One έχουμε περισσότερες απ' ότι συνήθως. Το επερχόμενο, πολυαναμενόμενο Watch Dogs της Ubisoft κυκλοφορεί σε λίγες μέρες μετά από αναβολή 7 μηνών, το Drive Club της Sony τον Οκτώβριο μετά από αναβολή 12 μηνών... και είναι η σειρά ενός τρίτου ΑΑΑ τίτλου, και πάλι της Ubisoft, να καθυστερήσει για άγνωστο μέχρι στιγμής χρονικό διάστημα. Το The Division, το οποίο περιμέναμε κάποια στιγμή φέτος το φθινόπωρο, με επίσημη επιβεβαίωση της γαλλικής εταιρείας δεν θα διατεθεί φέτος, αλλά το 2015 - χωρίς να έχει μάλιστα δοθεί κανένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο γι' αυτό.
Το The Division είχε "κερδίσει τις εντυπώσεις" από την περυσινή του αποκάλυψη βάσει δύο λόγων κυρίως: του εξαιρετικού οπτικοακουστικού του τομέα (ήταν ένα από τα ελάχιστα games που απέπνεαν αυτήν την αίσθηση "επόμενης γενιάς" από το 2013), αλλά και των έξτρα δυνατοτήτων που έχουν εξ αρχής σχεδιαστεί γι' αυτό και το διαφοροποιούν από τα shoot' em up τρίτου προσώπου. Η πιο ενδιαφέρουσα από αυτές τις δυνατότητες προσφέρει - ειδικά στην έκδοση για Xbox One, αλλά θα εκπλαγούμε αν δεν γίνει διαθέσιμη και στην έκδοση για PC ή και στην έκδοση για PS4 - την ευκαιρία σε έναν παίκτη να αλληλεπιδρά με τον κόσμο του τίτλου "κανονικά", δηλαδή στην οθόνη της τηλεόρασής του και σε τρίτο πρόσωπο, και σε έναν άλλο παίκτη να συμμετέχει στη μάχη "από ψηλά", χρησιμοποιώντας το smartphone ή το tablet του. Η Δικτυακή σύνδεση αξιοποιείται με διάφορους τρόπους στο The Division, τόσο συνεργατικούς όσο και ανταγωνιστικούς, και η αναβολή του είναι σαφώς απογοητευτική στα μάτια του κοινού εκείνου που ανυπομονούσε να διαπιστώσει τί έχει φανταστεί η Ubisoft για ένα video game ειδικά σχεδιασμένο μόνο για την "επόμενη γενιά" συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας.
Ίσως ως... αποζημίωση της γαλλικής εταιρείας στο κοινό της για την αναβολή του The Division, πάντως, ανακοινώθηκε κυριολεκτικά "από το πουθενά" η κυκλοφορία του Far Cry 4, του νέου μέλους της οικογένειας shoot' em up που είχε ξεκινήσει από τον αρχικό τίτλο της Crytek. Το Far Cry 3 του 2012 αποδείχθηκε τόσο ποιοτικό, όσο και επιτυχές, ώστε να μην... χωρά ακριβώς αμφιβολία στο γεγονός ότι η Ubisoft θα θεωρούσε σωστό να επενδύσει σε καινούργια έκδοση - το εκπληκτικό είναι πως, ενώ δεν είχαμε πρακτικά ακούσει τίποτε συγκεκριμένο γι' αυτό, ο τίτλος είναι προγραμματισμένος να διατεθεί στο κοινό στις 21 Νοεμβρίου φέτος (!) για PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PS3 και PC. Οι Γάλλοι υπόσχονται (...φυσιολογικά) πως "το νέο Far Cry θα είναι ένα εξελικτικό βήμα για όλη την κατηγορία των FPS" και δηλώνει πως στοχεύει στην ανάδειξή του "σε ένα από τα 10 περισσότερο επιτυχημένα games του 2014". Όχι ακριβώς... σεμνές δηλώσεις, αλλά ας εκπλαγούμε ευχάριστα και καθόλου δεν θα μας πειράξει!