banner

FIFA 11

Νέα σεζόν, οι ίδιοι υψηλοί στόχοι

Γνωστή η... ιστορία στους φίλους των video games ποδοσφαίρου: η EA ήταν αδιαφιλονίκητη βασίλισσα της κατηγορίας για χρόνια με το θρυλικό FIFA, η Konami με το Pro Evolution Soccer κατόρθωσε να την εκθρονίσει για 3 ή 4 σεζόν... και η πρώτη πριν από 3 χρόνια κατέβαλλε σοβαρές και συνειδητές προσπάθειες για το καλύτερο. Οι προσπάθειες απέδωσαν και την οδήγησαν σε θεαματικό comeback: τα FIFA 09, FIFA 10 και 2010 FIFA World Cup: South Africa δικαίωσαν και με το παραπάνω το κοινό της ΕΑ που στήριξε τη σειρά, καθώς ο μηχανισμός ελέγχου και ντρίμπλας με τη μπάλα σε 360 μοίρες, η βελτίωση της φυσικής στην κίνησή της και η ανεπτυγμένη τεχνητή νοημοσύνη των αντίπαλων ομάδων όντως ανέδειξαν τα τελευταία FIFA ως καλύτερα συνολικά απέναντι στα αντίστοιχα (ομολογουμένως στάσιμα) Pro Evo.

Με τα παραπάνω, και το ήδη πάρα πολύ υψηλό επίπεδο που είχε κατακτήσει το FIFA 10, ως δεδομένα, το Αθηνόραμα Digital οφείλει να παραδεχθεί πως αναρωτιόταν το εξής απλό: πως θα μπορούσε η ομάδα ανάπτυξής της Εlectronic Arts να προσφέρει κάτι ευδιάκριτα καλύτερο με το επερχόμενο FIFA 11; Την περασμένη εβδομάδα ταξιδέψαμε στο Μιλάνο και στα γραφεία της ΕΑ Italy, όπου και είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά την προέκδοση πρώιμη έκδοση του παιχνιδιού και να συνομιλήσουμε με τον υπεύθυνο παραγωγής David Rutter. Και έχουμε πολλές απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση!

Η σειρά των FIFA ολοφάνερα συνεχίζει ν' ανανεώνεται και με το νέο της μέλος η ΕΑ δηλώνει ότι σκοπεύει να κρατήσει την πρώτη θέση της προτίμησης των gamers, την οποία άξια κατέχει αυτή τη στιγμή. Η ομιλία του Rutter ξεκίνησε τονίζοντας πως το FIFA 11 έχει αναπτυχθεί λαμβάνοντας υπόψιν σε μεγάλο βαθμό τα σχόλια που έκαναν οι πιστοί ακόλουθοι της σειράς στο επίσημο "κανάλι" της EA σε Facebook και Twitter, καθώς και στο επίσημο Web site των FIFA. Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που είχε να λύσει η ΕΑ ήταν το λεγόμενο... "ping-pong gameplay": έτσι αποκαλείται η συνεχόμενη εναλλαγή της μπάλας ανάμεσα στους παίκτες μιας ομάδας από την άμυνα μέχρι την επίθεση. Ήταν ένα στοιχείο που σε ένα βαθμό μείωνε την αληθοφάνεια και το ενδιαφέρον παλαιότερων FIFA - και, πλέον, δεν θα είναι τόσο εύκολο να επιτευχθεί.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner