banner

GamesCom 2014: η παρουσία της Sony

Οι Ιάπωνες "κερδίζουν τις εντυπώσεις" με πολλές ανακοινώσεις νέων games και συνεργασιών

Αποδεικνύοντας ότι - πραγματικά και όχι... επικοινωνιακά μόνο - έμαθε από τα παρελθόντα λάθη της, η Sony στο πλαίσιο της GamesCom 2014 υπογράμμισε την πρόθεσή της να μην εφησυχάσει λόγω της σημαντικής επιτυχίας του PS4, αλλά και να μην αποκτήσει έπαρση εξαιτίας της. Ο Jim Ryan και η ομάδα του στη σχετική συνέντευξη Τύπου εστίασαν και αυτοί στα games αυτά καθ' αυτά, όπως είχε κάνει λίγες ώρες νωρίτερα και η Microsoft, έφεραν όμως στο φως περισσότερες νέες παραγωγές, έκαναν μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις και δικαιολόγησαν ποικιλοτρόπως την εντύπωση που η αγορά έχει ήδη για το PS4: πως είναι - για την ώρα τουλάχιστον - το σύστημα με την μεγαλύτερη προοπτική να "χτίσει" ευρεία πελατειακή βάση πριν από τον ανταγωνισμό του. Κάτι που δεν ήταν... δεδομένο ακριβώς πέρσι τέτοιο καιρό, γίνεται ωστόσο πιθανότερο μέρα με τη μέρα τους τελευταίους μήνες.

Τα στελέχη της Sony στη διάρκεια της παρουσίασης δεν παρέλειψαν να "υπενθυμίσουν" - όπως έκανε και ο ανταγωνισμός - την επερχόμενη κυκλοφορία σημαντικών τίτλων αποκλειστικών για το PS4, όπως του Drive Club, του Bloodborne, του The Order: 1886 και του LittleBigPlanet3. Όμως προτίμησαν να δώσουν περισσότερη έμφαση στις ανακοινώσεις νέων τίτλων - και έτσι να αποκτήσουν πλεονεκτική θέση έναντι της Microsoft, έστω και σε επίπεδο εντυπώσεων. Οι νέες αυτές παραγωγές ποικίλλουν από το Alienation της HouseMarque και το HellBlade της Ninja Theory, μέχρι τα Until Dawn, Guns Up και Tearaway Unfolded, καθώς και τα remakes των Journey και The Unfinished Swan. Κανένα πλην των remakes δεν προβλέπεται να κυκλοφορήσει φέτος, το 2015 ωστόσο δείχνει πια όλο και "πλουσιότερο" για το PS4. Το πρωτότυπο WiLD του Michel Ancel φαίνεται ήδη υπέροχο, όπως και το νέο, αληθινά... ανατριχιαστικό Silent Hill του Hideo Kojima (ο οποίος φυσικά δεν έχασε την ευκαιρία να επιδείξει και νέο υλικό από το Metal Gear Solid 5).

Στις μη αποκλειστικές νέες παραγωγές (που όμως είτε θα φιλοξενηθούν πρώτα στο PS4 είτε μόνο σε PS4 και PC) περιλαμβάνονται τα The Vanishing of Ethan Carter, Hollowpoint, DayZ, Volume, The Tomorrow Children και Rime. Κάποια από αυτά "υπογράφουν" πασίγνωστοι παραγωγοί, κάποια "indy" ομάδες δημιουργίας, όλα ωστόσο δείχνουν φροντισμένα και πρωτότυπα στις προσεγγίσεις τους. Από το πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου δεν θα μπορούσε να λείπει το πολυαναμενόμενο Destiny - το οποίο ναι μεν θα κυκλοφορήσει για PS4/PS3/Xbox One/Xbox 360, αλλά έχει "χρωματιστεί μπλε" σε βαθμό που θα πρέπει να ανησυχεί τη Microsoft πλέον σοβαρά. Μαζί του "έδωσαν το παρόν" τα Far Cry 4, Middle Earth: Shadow of Mordor και άλλα games που θα κυκλοφορήσουν και σε άλλα φορμά της αγοράς, αλλά έχουν να προσφέρουν ένα ή πιο πολλά στοιχεία αποκλειστικά στο PlayStation4.

Μετά από τα παραπάνω - και έχοντας λάβει στα υπ' όψιν πως οι πιο σημαντικοί από τους ΑΑΑ τίτλους στους οποίους επέμεινε η Microsoft, όπως τα νέα Call of Duty και Assassin's Creed, θα κυκλοφορήσουν και για PS4 - δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς για ποιούς λόγους η Sony "έκλεψε την παράσταση" φέτος στην Κολωνία. Μοναδική "παραφωνία" ίσως στην εντυπωσιακή εμφάνισή της ήταν η... λάμψη διά της απουσίας των PS Vita και PS3 σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου (!). Για το PS3 υπάρχουν προφανή επιχειρήματα και λόγοι που ευσταθούν για την "εγκατάλειψή" του τρόπον τινά (η Microsoft έχει κάνει το ίδιο από πέρυσι με το Xbox 360), όμως για το PS Vita είναι... κρίμα κι άδικο, καθώς το φορητό σύστημα της Sony συνεχίζει να είναι εξαιρετική πρόταση που απλώς χρειάζεται υποστήριξη σε ΑΑΑ τίτλους. Από την άλλη, το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρεία εστιάζει πλέον 100% στο PS4 είναι βέβαιο πως και τη διεύρυνση της βιβλιοθήκης τίτλων του θα επιταχύνει, και ποιοτικότερα αποτελέσματα στα δικά της games θα εξασφαλίσει. Όπως ακριβώς πρέπει, δηλαδή!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner