Η Sony, με τη σειρά της, κατάλαβε από νωρίς πως είναι σημαντικό να καλλιεργήσει και εκείνη αυτή τη "σχέση lifestyle" της σειράς games της με το χώρο του αυτοκινήτου. Έτσι ήλθε π.χ. σε συνεργασία με "μεγάλα ονόματα" κατασκευαστών για τη δημιουργία ειδικών promo εκδόσεων Gran Turismo με πρωταγωνιστές σημαντικά μοντέλων τους: οι Toyota, Nissan και BMW είναι μερικοί μόνο από αυτούς τους κατασκευαστές. Δημιούργησε την Gran Turismo Academy, όπου νεαροί πολύ καλοί παίκτες των GT εκπαιδεύονται σε πραγματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα και στους καλύτερους από αυτούς δίνεται η ευκαιρία για επαγγελματική καριέρα στα σιρκουί. Και χορηγεί σε κάθε ευκαιρία μεγάλους αγώνες και ομάδες οδηγών, ισχυροποιώντας το "δεσμό" των Gran Turismo με το άθλημα αυτό.
Δεν έχει νόημα, φυσικά, να μιλήσει κανείς τόσο για τα "επίσημα προϊόντα" Gran Turismo - από τα είδη ρουχισμού και αξεσουάρ μέχρι τα simulator kits και τα... τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια - όσο για κάτι σημαντικότερο: την επιρροή που τα games της Sony άσκησαν, με τη σειρά τους, στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ελάχιστοι γνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι το ηλεκτρονικός πίνακας ενδείξεων του R35 GT-R θυμίζει... πληροφορίες διατεταγμένες όπως τις έχουμε συνηθίσει σε video gameς, επειδή σχεδιάστηκε από τον Yamauchi κατά παραγγελία της Nissan (εννοείται συμπεριλήφθηκε αυτούσιο στο Gran Turismo 5). Ή ότι η Volkswagen αξιοποίησε επίσης την εμπειρία του Yamauchi όχι μόνο στην προώθηση του Golf R32, αλλά ακόμη και στις παραμέτρους της οδήγησής του. Την ίδια συνεισφορά η Polyphony Digital έχει "επιστρέψει" και σε άλλους κατασκευαστές, οι οποίοι προσφέρουν σε αυτήν τα στατιστικά και δεδομένα των αυτοκινήτων τους για να τα λάβουν πίσω... επεξεργασμένα και βελτιωμένα σε πολλές περιπτώσεις!
Όταν όλα έχουν ειπωθεί, ναι, τα Gran Turismo παραμένουν... video games. Ήταν, ωστόσο, και παραμένουν επίσης τα μόνα racing games στα οποία διακρίνει οποιοσδήποτε από την πρώτη στιγμή την αστείρευτη αγάπη για την αγωνιστική αυτοκίνηση, το πάθος για την τελειότητα στο χειρισμό που οδηγεί σε υψηλές επιδόσεις και ρεκόρ. Αυτή η "ειδική σχέση" των GT με το αντικείμενό τους παραμένει συγκριτικό πλεονέκτημά τους απέναντι στο "αντίπαλο δέος", τα Forza MotorSport της Microsoft. Ίσως γιατί, στο κάτω-κάτω, η αμερικανική εταιρεία δεν έχει έναν... Kazunori στο τιμόνι. Κυριολεκτικά και μεταφορικά!