Για να εισέλθει μια εταιρεία σε μία αγορά όπου μέχρι πρότινος δεν είχε καμία παρουσία, δεν χρειάζεται μόνο το σχετικό προϊόν, χρειάζεται και επιχειρήματα - ει δυνατόν, αποκλειστικά δικά της. Για το εξαιρετικά πιθανό ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει η Amazon δικό της σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης για το σπίτι είχαμε κάνει λόγο πρόσφατα - είναι μία από εκείνες τις "φήμες" που και λογική βάση έχουν, και υποστηρίζονται από πολλαπλές "διαρροές πληροφοριών" το τελευταίο διάστημα. Ε, στις ενδείξεις για την αληθοφάνεια των φημών μπορεί να προστεθεί ακόμη μία: η Amazon επιβεβαίωσε πριν από λίγες ώρες την εξαγορά της Double Helix, μιας "δεύτερης γραμμής" μεν, αλλά έμπειρης εταιρείας δημιουργίας games.
Η Double Helix απαρτίζεται από παλαιότερα μέλη εταιρειών που "έχουν αφήσει το σημάδι τους" στην ιστορία του gaming με αγαπημένους τίτλους σε συστήματα της δεκαετίας του '80 και του ΄90. Οι παραγωγές που είχε υπογράψει μέχρι και το 2011 ήταν απλώς αξιοπρεπούς επιπέδου και τίποτε περισσότερο, είναι όμως η εταιρεία που έφερε το Killer Instict στο Xbox One (το μόνο fighting game στο σύστημα της Microsoft και καθόλου άσχημο για πρώτη προσπάθεια της εταιρείας στην κατηγορία) και σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το εικονιζόμενο Strider σε PS3, Xbox 360, PC, Xbox One και PS4 για λογαριασμό της Capcom. Έχει, με άλλα λόγια, τα εχέγγυα για τη δημιουργία ποιοτικών games χωρίς πιθανότατα τα πολύ υψηλά κόστη που τα συνοδεύουν όταν αναπτύσσονται από μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Αυτό ακριβώς που χρειάζεται η Amazon σε αυτήν την αρχική φάση της προσπάθειάς της, δηλαδή.
Οι δύο εταιρείες δεν έκαναν γνωστές λεπτομέρειες της εξαγοράς - οικονομικές ή άλλες - εκτός από κάποιους όρους για το καθεστώς λειτουργίας της Double Helix από δω και στο εξής. Η εταιρεία δεν αλλάζει γεωγραφική βάση (τα γραφεία της παραμένουν στην California) ούτε προσωπικό, ενώ θα συνεχίσει για εύλογο χρονικό διάστημα να υποστηρίζει τα δύο προαναφερθέντα games με αναβαθμίσεις. Η Microsoft στο ίδιο πλαίσιο επιβεβαίωσε πως για την περαιτέρω ανάπτυξη του Killer Instict θα συνεργαστεί στο μέλλον με κάποια νέα εταιρεία, την οποία δεν ανακοίνωσε. Το σημαντικότερο σε όλα αυτά, βέβαια, είναι το γεγονός ότι με την εξαγορά της Double Helix (και την ίδρυση πέρυσι του δικού της τμήματος games), η Amazon δεν αφήνει πια περιθώριο αμφιβολίας για τα μελλοντικά της σχέδια. Η παρουσία της με σύστημα ψηφιακής διασκέδασης μέσα στη χρονιά θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Περισσότερα στοιχεία για όλα αυτά ενδέχεται να έχουμε πολύ σύντομα, καθώς για τις 13/2 η Amazon έχει δρομολογήσει ημερίδα, προσκαλώντας δημιουργούς games απ' όλο τον κόσμο για ενημέρωση και ανακοινώσεις. Για να δούμε, λοιπόν!