Δεν νομίζουμε να αμφιβάλλει κανείς για το γεγονός ότι η αντιπαλότητα ανάμεσα σε δύο προϊόντα όπως το PlayStation3 και το Xbox 360 κινείται σε... πολλαπλά επίπεδα. Κινείται σε επίπεδο τελικού κόστους προς τον καταναλωτή, σε επίπεδο διαθέσιμου software, σε επίπεδο δυνατοτήτων του hardware, σε επίπεδο υπηρεσιών και, κακά τα ψέματα, σε επίπεδο εντυπώσεων επίσης. Εκεί οφείλονται οι κατά καιρούς βαρύγδουπες δηλώσεις στελεχών, η άκρα μυστικότητα (λέμε τώρα) για τις διάφορες ανακοινώσεις, όλων των ειδών οι τακτικές απέναντι στον Τύπο και ένα σωρό άλλα πράγματα. Γνωστό το πεδίο μάχης του θεαθήναι, χρόνια τώρα.
Μέσα από αυτό το πρίσμα η Microsoft με το Project Natal είχε σίγουρα κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων στην πρόσφατη έκθεση της Ε3 στο Los Angeles, απέναντι σε μία Sony που περιορίστηκε στη δεύτερη θέση λόγω των διαρροών που αποδυνάμωσαν τα όσα είχε να ανακοινώσει. Ε, η ιαπωνική εταιρεία το δίχως άλλο πήρε "το αίμα της πίσω" στην έκθεση GamesCom στην Κολωνία πριν από μερικές ημέρες, συγκεντρώνοντας τα φώτα της δημοσιότητας τόσο με το νέο μοντέλο PS3, όσο και με τη μείωση τιμής του, η οποία άλλαξε τις ισορροπίες της αγοράς. Ήταν μεν και αυτά εν πολλοίς αναμενόμενα, με τη Microsoft όμως να περιορίζεται στην αποκάλυψη του Fable III για το Xbox 360 και σε τίποτε περισσότερο, η αντίθεση στην παρουσία των δύο εταιρειών ήταν μεγάλη. "Μία σου και μία μου", λοιπόν.
Πού τοποθετούν όλα αυτά τη Nintendo, η οποία είχε υποτονική παρουσία στην Ε3 και... καμία απολύτως παρουσία στην GamesCom; Αν μιλούσαμε για άλλη εταιρεία, θα την τοποθετούσαν σε άκρως απογοητευτική και μακρινή τρίτη θέση, αλλά... έχει σημασία, από τη στιγμή που το Wii συνεχίζει να σημειώνει πάρα πολύ καλές πωλήσεις; Ίσως όχι. Τώρα. Μερικές τέτοιες ανύπαρκτες εμφανίσεις, όμως, και μετά από λίγο το κοινό θα πάψει να περιμένει από τη Nintendo το είδος των ανακοινώσεων που αποτελεί όπλο στη "μάχη των εντυπώσεων". Πόσο μακριά απέχει αυτό από τις πρώτες επιπτώσεις των συστημάτων της στις πωλήσεις; Όχι πολύ, έχουμε την υποψία. Καθόλου, μα καθόλου πολύ.