banner

Microsoft Game Room

Κάτι φίλοι ήλθαν απόψε... στο Xbox 360

Κάθε τίτλος στο Game Room προσφέρει Δικτυακούς πίνακες κατάταξης - ώστε κάθε συμμετέχων να μπορεί να δει σε τι επίπεδο κυμαίνονται οι επιδόσεις του - αλλά και δυνατότητα ανταγωνισμού με κάποιον φίλο ή φίλη στο Xbox Live μέσω των γνωστών προσκλήσεων (game invites). Οι επιβραβεύσεις έχουν να κάνουν πιο πολύ με τη γενικότερη χρήση του Game Room παρά με κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, ενώ κάθε τίτλος προσφέρει τον αντίστοιχο αριθμό μεταλλίων. Με τη χρήση κερδισμένων μεταλλίων ο παίκτης μπορεί να φανερώσει έξτρα αντικείμενα διακόσμησης του χώρου του σε ένα ειδικό τομέα του Game Room, όπου μπορεί να επιλέξει το δικό του ντεκόρ και να προσθέσει τα games που έχει αγοράσει.

Η απεικόνιση κάθε τίτλου γίνεται μέσα από ένα menu που όντως θυμίζει τα ιστορικά coin-op από τα... "ουφάδικα" του παρελθόντος, ο χειρισμός μάλιστα παραμένει ίδιος με αυτόν των original τίτλων. Το gameplay δεν έχει εμπλουτιστεί σε κάτι, ώστε να διατηρηθεί η αυθεντικότητα των αρχικών games, με τη μετάβαση όμως των χειριστηρίων στην εποχή του αναλογικού ελέγχου δημιουργούνται δυσκολίες. Προσπαθήσαμε να παίξουμε με το "σταυρόνημα" (d-pad) των χειριστηρίων του Xbox 360, μετά από λίγο ωστόσο έγινε κάτι παραπάνω από προφανές ότι απείρως καλύτερη επιλογή είναι τα ειδικά arcade joystick που κατασκευάζονται κυρίως για τίτλους όπως π.χ. τα Street Fighter.

Το πρώτο στάδιο λειτουργίας του Game Room περιλαμβάνει μόνο παιχνίδια που κυκλοφόρησαν σε Intellivision και Atari 2600, αλλά η Microsoft έχει δεσμευτεί πως μέχρι το τέλος του 2013 ο αριθμός των τίτλων θα έχει φτάσει τους 1000. Σύμφωνα με το πλάνο που έχει καταρτιστεί, κάθε εβδομάδα από τα τέλη Απριλίου θα κυκλοφορούν στους εικονικούς χώρους του Games Room νέα retro games, οπότε είναι πολύ πιθανό στους επόμενους μήνες να δούμε το Game Room να εμπλουτίζεται από τις βιβλιοθήκες και άλλων φορμά εκτός των δύο πρώτων.

Η προσπάθεια της Microsoft να φέρει την εγκατεστημένη βάση χρηστών του Xbox 360 κοντά στα παλαιότερα παιχνίδια που μεσουρανούσαν στις πρώτες δεκαετίες του gaming κρίνεται ως άκρως ικανοποιητική - για το αρχικό της αυτό στάδιο. Με τους μέχρι στιγμής διαθέσιμους τίτλους, οι οποίοι δεν είναι πάρα πολλοί, είναι δύσκολο να ισχυριστεί οποιοσδήποτε ότι η εμπορική επιτυχία του Games Room είναι σίγουρη. Ένα μεγάλο ποσοστό των gamers που σήμερα περνούν ώρες στο Xbox Live δεν είχαν επαφή με video games αυτής της... ηλικίας και ο κολοσσός του Redmond θα πρέπει να επενδύσει σημαντικά ώστε να πείσει αυτό το κοινό να ασχοληθεί με κάτι που ενδέχεται να του φανεί αρχικά απλοϊκό ή πρωτόλειο. Ευελπιστούμε ότι στην Ε3 του Ιουνίου θα έχουμε περισσότερα ευχάριστα νέα να αναφέρουμε γι' αυτήν την νέα πλευρά του Xbox Live!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner