banner

Νέο Call of Duty στις 13 Νοέμβρη

Τα πρώτα στοιχεία για το ίσως εμπορικότερο video game της χρονιάς

Απ' ότι φαίνεται, ακόμη και οι εταιρείες με "βαρύ" όνομα και εξαιρετικά προϊόντα στα χέρια τους... φοβούνται το "θόρυβο" της Ε3, της πιο μεγάλης και (ομολογουμένως) χαοτικής έκθεσης του κλάδου. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός πως όλο και περισσότεροι ΑΑΑ τίτλοι ανακοινώνονται πριν από αυτήν, όπως το νέο Call of Duty που η Activision προτίμησε να αποκαλύψει χθες - παρά το γεγονός ότι, με την κυκλοφορία του στις 13/11, βρισκόμαστε περισσότερο από έξι μήνες μακριά. Το γεγονός παραμένει, ωστόσο, πως τα Call of Duty έχουν σημειώσει - πότε δίκαια, πότε... όχι και τόσο - απίθανη εμπορική επιτυχία, γι' αυτό και ενδιαφέρει τους πάντες σχεδόν η πρώτη αναφορά για το νέο COD, το οποίο φέρει τον υπότιτλο Black Ops 2. Αναφορά όπως η παρακάτω.

Για το νέο Call of Duty δεν είναι υπεύθυνη η Infinity Ward, των Modern Warfare, αλλά η Treyarch, η δημιουργός του πρώτου Black Ops. Το σενάριο του δεύτερου είναι ελαφρώς περισσότερο... περίπλοκο (και ίσως περισσότερο ενδιαφέρον): διαδραματίζεται σε δύο διαφορετικά χρονικά πλαίσια, ένα στη δεκαετία του '80, το οποίο συνδέεται άμεσα με το τέλος του Black Ops, και ένα στο... 2025 (!), όπου προφανώς ο πόλεμος έχει άλλες διαστάσεις και χαρακτηριστικά. Το μεγαλύτερο τμήμα του τίτλου θα παιχθεί στο φουτουριστικό πλαίσιο και συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα δύο διαφορετικά χρονικά νήματα είναι η σχέση πατέρα-γιου ανάμεσα στον Alex Mason (τον πρωταγωνιστή του πρώτου Black Ops) και τον David Mason (πρωταγωνιστή τοτ δεύτερου). Την υπόθεση έχει συνθέσει ο David Goyer, ο οποίος συμμετείχε στη συγγραφή των σεναρίων για τα Batman Begins και Batman: The Dark Knight.

Τα δύο διαφορετικά χρονικά πλαίσια έδωσαν στην Treyarch την ευκαιρία να αξιοποιήσει ευρεία γκάμα στοιχείων. Οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν πασίγνωστα όπλα των προηγούμενων δεκαετιών, αλλά και υπερσύγχρονα ή/και φουτουριστικά. Θα χειριστούν και θα οδηγήσουν οχήματα που ποικίλλουν από τζιπ και τανκ, μέχρι ελικόπτερα και τηλεκατεθυνόμενα ιπτάμενα ρομπότ, έως και... άλογα (!). Ο παίκτης θα έχει και πάλι στη διάθεσή του έναν "κολλητό" σύντροφο την ώρα της μάχης, ενώ στη διάρκεια του σεναρίου θα τού είναι διαθέσιμα διαφορετικά (υποθέτουμε όχι εντελώς!) "μονοπάτια". Αυτό επιτυγχάνεται εν μέρει μέσα από τις αποστολές Strike Force, τις οποίες ο παίκτης αναλαμβάνει κατ' επιλογή και, με την ολοκλήρωσή τους, συνεχίζει να ακολουθεί την υπόθεση "αφήνοντας πίσω" άλλα "παρακλάδια" της. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να δει κανείς το σύνολο του Black Ops 2 και των αποστολών Strike Force αν ολοκληρώσει το σεναριακό τμήμα του μόνο μία φορά.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner